زمان بازی چلسی و آرسنال +پیش بازی

0

جدال بزرگ در شهر لندن. آرتتا به دنبال اولین پیروزی خود خواهد بود و لمپارد سعی خواهد کرد موفقیتش را در بازی های بزرگ تکرار کند.

در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و چلسی به مصاف هم خواهند رفت.

ساعت بازی آرسنال و چلسی

روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۹ دسامبر ۲۰۱۹ / ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت: ۱۷:۳۰

تورنمنت: فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس

داور: کریگ پاوسون

ورزشگاه: امارات

 

نتیجه بازی چلسی نتیجه بازی آرسنال فهرست بازیکنان آرسنال جدیدترین اخبار چلسی برنامه بازیهای لیگ برتر انگلیس بازی امشب آرسنال اسامی بازیکنان چلسی اخبار لیگ برتر انگلستان اخبار فوتبال خارجی اخبار آرسنال

پس از اخراج اونای امری، به نظر می‌رسید آرسنال می‌تواند حتی برای یک شوک مقطعی که شده، به خود بیاید. با این حال فردی لیونبرگ نتوانست تغییر چندانی در توپچی ها ایجاد کند و میکل آرتتا نیز در دو بازی که هدایت قرمز و سفیدهای لندن را بر عهده داشته، نتیجه‌ای بهتر از دو تساوی کسب نکرده است.

با این حال وضعیت در دربی لندن و تقابل با چلسی همواره متفاوت است و شاگردان آرتتا با رویکرد دیگری به این دیدار نگاه خواهند کرد. از آخرین پیروزی آرسنال در لیگ برتر نزدیک به ۲۰ روز می‌گذرد و باید دید این طلسم فردا شکسته خواهد شد یا خیر.

پیروزی مقابل تاتنهام، نوید روزهای خوبی را برای شاگردان لمپارد می‌داد اما شکست خانگی مقابل ساوتهمپتون، باز هم پستی و بلندی‌های راه را پیش روی آبی پوشان گذاشت. چلسی در فاصله سه بازی باید در دو دربی بازی کند و بازی‌های آینده نیز برای آن‌ها چندان راحت نخواهد بود. چلسی نیز مانند آرسنال برای حفظ جایگاه خود در تاپ فور، به پیروزی برابر همشهری خود نیاز مبرم دارد.

توپچی‌های لندن ۲۴ امتیازی و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند و اصلا وضعیت خوبی ندارند. آن‌ها اگر در این بازی سخت برنده شوند می‌توانند با ۲ پله صعود به رتبه نهم جدول رده بندی برسند و وضعیتشان را بهتر کنند. آرسنالی‌ها کار سختی در ادامه فصل خواهند داشت و باید در بیشتر بازی هایشان برنده باشند. این دربی از فصل ۱۹۰۷ – ۱۹۰۸ در حال پیگیری است و نخستین بازی آن را چلسی با نتیجه ۲ -۱ برده است. ۲ تیم در مجموع همه جام‌ها ۱۷۷ مرتبه با هم بازی کرده اند که حاصل آن ۶۸ برد برای آرسنال و ۵۶ برد برای آبی‌های لندن بوده و ۵۲ تقابل ۲ تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. یکی از جذاب‌ترین جدال‌های ۲ تیم هم بدون شک آخرین فینال لیگ اروپا بود که با برتری چلسی و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

موسوندا، جینکل، ژیرود، خامس و چک مصدومان چلسی و سبایوس، مارسیال، برلین، تیرنی، هولنینگ و کلاسیانس هم مصدومان توپچی‌ها برای این بازی هستند. این دیدار از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام می‌شود.

آمار و سابقه بازیهای رودروی آرسنا و چلسی

Club P W D L GF GA
League
Arsenal ۱۶۴ ۶۳ ۴۹ ۵۲ ۲۳۰ ۲۱۲
Chelsea ۱۶۴ ۵۲ ۴۹ ۶۳ ۲۱۲ ۲۳۰
FA Cup
Arsenal ۲۰ ۹ ۶ ۵ ۳۲ ۲۳
Chelsea ۲۰ ۵ ۶ ۹ ۲۳ ۳۲
EFL Cup
Arsenal ۸ ۳ ۱ ۴ ۸ ۱۵
Chelsea ۸ ۴ ۱ ۳ ۱۵ ۸
UEFA Champions League
Arsenal ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳
Chelsea ۲ ۱ ۱ ۰ ۳ ۲
UEFA Europa League
Arsenal ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۴
Chelsea ۱ ۱ ۰ ۰ ۴ ۱
FA Community Shield
Arsenal ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۳
Chelsea ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۳
Totals
Arsenal ۱۹۸ ۷۶ ۵۸ ۶۴ ۲۷۶ ۲۶۰
Chelsea ۱۹۸ ۶۴ ۵۸ ۷۶ ۲۶۰ ۲۷۶

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ