طرح تعویض ماشین لباسشویی اسنوا تا ۳۰ روز

0

طرح تعویض ۳۰ روزه ی اسنوا به شما این فرصت را می دهد تا بعد از خرید ماشین لباسشویی هم بتوانید به تحقیق و بررسی ادامه بدهید، محصول را امتحان کنید و اگر تصمیمتان عوض شد بتوانید محصول را با محصول دیگری عوض کنید

برای استفاده از طرح تعویض ۳۰روزه (شرایط بازگشت کالا)

  • محصول بعد از نصب آسیب ندیده باشد
  • از محصول استفاده های نامتعارفی که در کارت ضمانت نوشته شده، نشده باشد
  • محصول حتما نصب شده باشد
  • بهتر است کارتن و کارت گارانتی محصول را نگه داشته باشید

ماشین لباسشویی اسنوا قیمت ماشین لباسشویی اسنوا جشنواره اسنوا خندوانه اسنوا

اگه امروز نصب محصول را انجام بدم، تا چند روز فرصت تعویض دارم؟

حداکثر تا یک ماه بعد از نصب محصول

اگه تعویض و نصب همین امروز انجام بشه، آیا دوباره می‌تونم از این طرح در ۳۰ روز آینده استفاده کنم؟

محصول حتما باید نصب شده باشد و بیشتر از یک ماه از نصب و راه اندازی آن نگذشته باشد.

چند بار میتونم توی این طرح شرکت کنم؟

محدودیتی جهت تعداد دفعات شرکت در این طرح وجود ندارد.

نصب محصول باید توسط چه کسی انجام بشه؟

بایستی حتما توسط نمایندگان رسمی انتخاب الکترونیک و از طریق تماس با شماره ۱۶۹۹ (بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران) نصب شود.

اگه خیلی وقت پیش خرید کرده باشم و نصب را در تابستان ۱۴۰۰ انجام داده باشم؛ میتونم توی این طرح شرکت کنم؟

بله، مهم نصب محصول است که می‌بایست در تابستان ۱۴۰۰ انجام بگیرد.

اگه بخواهم لباسشویی را با یک مدل ارزان تر یا گران تر عوض کنم چکاری باید انجام بدهم؟

در صورتی که لباسشویی جدید شما از لباسشویی فعلی گران‌تر باشد، با پرداخت اختلاف مبلغ از سوی شما تعویض انجام میشود. در صورت ارزان‌تر بودن محصول جدید نسبت به قبلی این اختلاف قیمت از سوی شرکت به شما پرداخت خواهد شد.

اگه بخوام ماشین لباسشویی را تعویض یا مرجوع کنم، باید چکار کنم؟

با شماره تلفن ۱۶۹۹ داخلی ۱ (نصب و تعمیر) تماس بگیرید.

تعویض ماشین لباسشویی با توجه به موجودی فروشگاه آنلاین یا نمایندگی انجام میشه؟

بله تمامی مواردی که در حال تولید و موجود هستند می توانند مشمول این طرح شوند.

آیا مدل ماشین لباسشویی برای شرکت توی این طرح مهمه؟

تمامی مدل های ماشین لباسشویی اتوماتیک که در حال تولید هستند، شامل این طرح می‌باشند.

آیا خرید اقساطی هم شامل این طرح میشه؟

بله شامل این طرح می شود.

برای این که مشمول این طرح بشیم، باید حضوری خرید کنیم یا اینترنتی؟

تمامی روش های خرید چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی، مشمول این طرح می شود.

اگه در مدت زمان پس از نصب محصول ایراد ظاهری و فنی پیدا کنه، میشه از این طرح استفاده کرد؟

در صورتی که آسیب توسط خود مصرف‌کننده به محصول وارد نشده باشد، می‌توان از این طرح استفاده کرد.

اگه در زمان نصب و انتقال، لباسشویی آسیب فنی و ظاهری دیده باشه، میتونم توی این طرح شرکت کنم؟

با توجه به موارد موجود در گارانتی، حتی بدون وجود این طرح نیز می توانید محصول خود را تعویض نمایید.

برای مرجوع کردن کالا چه مدت طول میکشه که پول برگشت داده بشه؟

حداکثر تا ۷ روز کاری

آیا برای تعویض یا بازگشت لباسشویی، هزینه ای باید پرداخت بشه؟

در صورتی که محصول در زمان نصب و انتقال ایراد داشته باشد، خیر در غیر این صورت تنها هزینه‌های مربوط به حمل و نقل کالا توسط مشتری پرداخت می شود.

در صورت تعویض یا مرجوع، امتیاز جشنواره از بین میره؟

بله، شرایط مربوط به جشنواره برای هر محصول متفاوت است. در صورتی که مصرف‌کننده کارت هدیه خود را استفاده کرده باشد، مبلغ از حساب او کسر خواهد شد.

چطور باید درخواست تعویض یا بازگشت وجه را ثبت کنم؟

جهت ثبت درخواست با شماره تلفن ۱۶۹۹ داخلی ۱ تماس بگیرید.

اگه قیمت لباسشویی در زمان تعویض یا بازگشت وجه تغییر کنه، باید چکار کنم؟

نقل و انتقال وجوه با توجه به قیمت روز ماشین لباسشویی انجام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ