ورمزیار: رمز موفقیت در شهرآورد تمرکز در طول بازی است

0

پایگاه خبری ساتین- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در شهرآورد باید آرامش و تمرکز بازیکنان حفظ شود و اگر استقلال بتواند این مساله را مدیریت کند، تیم برتر میدان خواهد بود. 

به گزارش ساتین و به نقل از ایرنا، صادق ورمزیار افزود: به نظر من شهرآورد امسال می‌تواند، مسابقه‌ای تماشایی باشد، چرا که استقلال از انگیزه بالایی برای برتری برخوردار است و بازیکنان تشنه پیروزی در این مسابقه هستند.

وی ادامه داد: فرهاد چند بازی است که برنده نشده و همین مساله کافی است تا آبی‌پوشان با انگیزه‌ای مضاعف به میدان بروند؛ استقلال مهره‌های خوبی دارد که می‌توانند بازی را برای این تیم در آورده و نتیجه را به سود آنها تغییر دهد. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: از دیگر اتفاقاتی که می‌تواند در این بازی موثر باشد به موضوع شانس باز می‌گردد، به نظرم استقلال در این فصل کمی بدشانس هم بوده، اما بی‌دقتی بازیکنان به ویژه در ضربات آخر و کمی هم اشتباهات داوری موجب شده تا تیم در این شرایط کنونی قرار بگیرد، اما امیدوارم این مساله در شهرآورد اتفاق نیفتد و یک بازی خوب را از سوی شاگردان مجیدی نظاره‌گر باشیم.

ورمزیار که در شهرآوردهای تهران سابقه موفقی داشته، در خصوص رمز موفقیت خود گفت: در این بازی باید آرامش داشت و اگر بازیکنی بتواند، آرامش خود را حفظ کند در شرایط خاص بهتر تصمیم گرفته و عملکرد خوبی را از خود نشان می‌‍دهد. من همیشه در دیدار برابر پرسپولیس با آرامش و تمرکز بازی می‌کردم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردم به خوبی استفاده می‌کردم. بازیکنان استقلال هم باید همین گونه رفتار کنند و در طول بازی تمرکز خودشان را حفظ کنند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس هم یادآور شد: آنها هم تیم خوبی هستند و در شرایط مناسبی قرار دارند، اما شهرآورد بازی خاصی است و نتیجه در زمین بازی رقم می‌خورد.

پیشکسوت استقلال همچنین در توصیه‌ای به بازیکنان این تیم گفت: فرهاد مجیدی و بازیکنان باید نگاه به بالا داشته باشند تا سیر صعودی ابتدای فصل را حفظ کنند. بازیکنان خوبی داریم که حتی در رده‌های پایه هم شهرآورد را تجربه کرده‌اند. تیم نیاز به آرامش و انگیزه دارد و این باید از مدیریت به بازیکنان تزریق شود تا قابلیت اجرا شدن در زمین بازی را داشته باشد.

ورمزیار در مورد ترکیب استقلال در شهرآورد نیز، اظهار داشت: نباید تک بعدی باشیم، باید از هر ۲ جناح در این بازی استفاده کنیم. البته نقطه قوت ما خط میانی است که بیشتر بازی هم در آنجا تعیین می‌شود. دروازه‌بانان خوبی هم داریم، البته پرسپولیس در خط حمله خوب است و باید مدافعان ما حواسشان به آنها باشد. این مساله برای پرسپولیسی‌ها هم صدق می‌کند چرا که دفاع آنها در صورت حملات و برنامه‌های هجومی دچار مشکل می‌شود و باید از این فرصت بهره کافی را برد.

نود و هفتمین شهرآورد پایتخت امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۱۵ به میزبانی تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ورمزیار: رمز موفقیت در شهرآورد تمرکز در طول بازی است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ