حمله رئیس لالیگا به پرز:«فقط به فکر خودش است، در کارهای بقیه دخالت می کند»

0

رئال مادرید نیوز : طرح جدید رئال مادرید، بیلبائو و بارسلونا علیه قرارداد لالیگا با سی وی سی به شدت خاویر تباس را عصبانی کرد. “پروژه پایدار” نام طرحی است که در اختیار باشگاه های لالیگا قرار گرفته تا آنها قرارداد سی وی سی را رد کنند و طرح جدید را بپذیرند و بدین ترتیب لالیگا را با ضربه ای سنگین مواجه کنند.

خاویر تباس رئیس لالیگا از این نامه خشمگین شده و در حمله به پرز نوشته است:” اتهام فرار از قانون (در مقابل اتهامات دیگر) دلیلی است که رئال مادرید به طور مداوم از مجمع ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ علیه لالیگا مطرح کرده است. از آن زمان تا کنون، هر اقدامی که برای منافع جمعی انجام شده، هر حرکتی که برای بهبود انجام شده (شامل استخدام وکلایی که در حال بررسی پیشنهاد آنها هستند) به صورت سیستماتیک با شکایت رئال مادرید همراه شده است. این در حالیست که به طور سیستماتیک حدود ۴۰ شکایت حقوقی انها علیه لالیگا توسط قاضی ها رد شده است و بدین ترتیب به لطف “تلاش قانونی” رئال مادرید، قدرت لالیگا تثبیت شده است. مشهود است که پیشنهادی که از جانب رئال مادرید داده شود، فاقد اعتبار است چرا که کارهایشان کلماتشان را تکذیب می کنند. جدید نیست که رئال مادرید مخالف هر اقدام جمعی باشگاه ها باشد اما در هشت ماه اخیر دیدیم که چگونه اتهامات، فشارهای سیاسی و خشونت از جانب آنها شدت گرفته است. همچنان در تلاش هستند تا از نظر شهرت و اقصتادی به لالیگا ضربه بزنند. باید پرسید:” چرا نمی خواهید لالیگا قوی تر و نیرومندتر باشد؟””

در ادامه بیانیه آمده است:” چرا برای یک بار دیگر تمامی قدرت رسانه ای خود، شبکه های اجتماعی و فشار سیاستمداران را به کار گرفته اید تا جلوی پروژه ای را بگیرید که برای بقیه باشگاه ها استراتژیک است؟ از سال ۲۰۱۵ با انواع و اقسام تهدیدهای حقوقی (هم حقوقی و هم کیفری) مواجه شده ایم که برخی از آنها مستقیما از جانب رئال مادرید بوده اند و برخی دیگر ناشناس بوده اند اما توسط همین نهاد ارائه شده اند هر چند که ما همیشه به دنبال صلاح فوتبال اسپانیا بوده ایم. اگر ما تلاش نمی کردیم، فوتبال حرفه ای اسپانیا به جایی نمی رسید و پیشرفت سالهای اخیر را تجربه نمی کرد. از نظر ما پیشرفت مربوط به همه است نه فقط افرادی که مربوط به رئال مادرید هستند.در ماه های اخیر رئیس رئال مادرید همه فشارهای ورزشی و سیاسی را واران کرده و حتی از در حقوقی وارد شده است. با اپراتورهای حق پخش صحبت کرده اند تا روی قرارداد بعدی تلویزیونی ما تاثیر بگذارند و پیشنهاد خود را بهتر نکنند (در این مورد نیز نامه ای از جانب لالیگا به شخص پرز فرستادیم و از او خواستیم که در کارهایی که به او مربوط نیست، دخالت نکند). خوشبختانه در حال حاضر همه باشگاه ها و بخش زیادی از جامعه با روش های رئال مادرید و وکیلش و حملات رسانه ای وی در رسانه های همیشگی، فشارهای سیاسی و فشار به ماموران دیگر صنعت و حملات سازمان دهی شده در شبکه های اجتماعی در ماه های اخی رآشنا هستند. بخش زیادی از جامعه ما، به قول خودش “ناجی” صنعت فوتبال را قبول ندارند و تصور می کنند که او فقط می خواهد بخشی از صنعت که برای خودش مهمتر است را انتخاب کند: تیم خودش.  از نظر او بقیه مهم نیستند و نمی دانند که چطور باشگاه هایشان را مدیریت کنند و به همین خاطر مدام به دیگران حمله می کند. اما این طور نیست، لالیگا همیشه مخالفتی قاطعانه با این تلاش ها برای بایکوت دارد و از پیروزی های حقوقی به خصوص از طریق جامعه و بقیه باشگاه ها استفاده می کند و سعی می کند که از منافع همه دفاع کند تا لالیگایی رقابتی تر و قدرتمندتر را داشته باشیم.”

تباس در توییتی دیگر نیز نوشته است:” پرز در ماه آوریل در ال چیرینگیتو می گفت که همه ورشکست شده اند و بازیهای غیرجذاب مقابل تیم های کوچک انجام می دهیم و حق پخش کم شده است. هفت ماه بعد می گوید که حق پخش سالی یازده درصد رشد دارد. باشگاه های لالیگا به سرمایه گذاری نیاز دارند و نباید بیش از این مقروض شوند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

حمله رئیس لالیگا به پرز:«فقط به فکر خودش است، در کارهای بقیه دخالت می کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ