آنچلوتی، بهترین مربی تاریخ رئال مادرید از نظر درصد بردن بازیها

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با هدایت آنچلوتی هر هشت بازی اخیرش در لالیگا و چمپیونزلیگ را برده است. از زمان تساوی مقابل اوساسونا رئال هر هشت بازی خود را برده است. البته رئال مجموعا در هیچ کدام از یازده بازی اخیرش نباخته است.

آخرین باری که رئال مادرید چنین روند بردی را داشت به پایان لالیگای ۲۰-۲۰۱۹ برمی گردد که رئال با هدایت زیدان ده برد پیاپی داشت و به قهرمانی لیگ رسید. زیدان در آن دوره بهترین روند پیروزیهای متوالی خود را در رئال داشت. رکورد قبلی اش هشت برد پیاپی بود : چهار برد در بازیهای پایانی فصل ۱۷-۲۰۱۶ و چهار برد در شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷. زیدان در شش بار هم به رکورد هفت برد پیاپی رسیده بود. البته زیزو رکورد ۷۳ بازی پیاپی گلزنی را داشت که بهترین رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا به شمار می رود.از سویی زیزو رکورد ۱۶ پیروزی پیاپی در لالیگا را دارد که در کنار گواردیولا بهترین رکورد تاریخ لالیگاست.

آنچلوتی البته در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به رکورد بی نظیر ۲۲ برد پیاپی در کل تورنمنت ها رسید که بهترین رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا است. کارلتو در همان دوره دوازده برد پیاپی را در لالیگا داشت. کارلتو در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز به روند ده پیروزی متوالی دست پیدا کرد که البته تیمش در آن فصل روند ۳۱ بازی متوالی بدون شکست را داشت.

کارلتو از سویی با پیروزی در آنوئتا با پلگرینی به عنوان رکورد دار درصد پیروزی در تاریخ رئال برابری کرد. آنچلوتی از ۱۴۰ بازی خود در رئال ۱۰۵ تا یعنی ۷۵ درصد را برد. پلگرینی ۳۶ تا از ۴۸ بازی را برده بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی، بهترین مربی تاریخ رئال مادرید از نظر درصد بردن بازیها

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ