میلیتو:«وینیسیوس به مهاجم کامل تری تبدیل شده و آینده بزرگی دارد»

0

رئال مادرید نیوز : دیگو میلیتو مهاجم آرژانتینی اسبق اینتر در مورد بازی امشب این تیم و رئال مادرید صحبت کرد.

بازی امشب رئال مادرید و اینتر:” در فوتبال باید همیشه باور داشته باشی و رویاپردازی کنی. یک بازی در بالاترین سطح میان دو تیم بزرگ است. اینتر می تواند در برنابئو پیروز شود. قطعا مشکل خواهد بود. مقابل رئال مادرید قرار می گیرند که شرایط خیلی خوبی دارد اما اینتر می تواند امروز برنده شود. شرایط خوبی دارند، مربی خوبی دارند و بازیکنان خوبی دارند تا کار را برای رئال مادرید مشکل کنند. خاطرات خوبی از بازی با رئال دارم. سخت است که در یک بازی چهار گل به یک تیم بزنی به خصوص اگر مقابل رئال مادرید کهکشانی ها قرار گرفته باشی. چنین شب های رویایی هرگز فراموش نمی شوند. در آن زمان در ساراگوسا بودم و در بازی برگشت به شدت تحت فشار بودیم اما در نهایت به مرحله بعدی کوپا دل ری صعود کردیم. برنابئو استادیومی اسطوره ایست. باعث افتخار است که در آن جا بازی کرده ام. یکی از شادترین لحظات دوران فوتبالم قهرمانی اروپا با اینتر در ان جا بود هر چند که در فینال کوپا مقابل اسپاینول باختم. اما حالا با گذر زمان از بازی در برنابئو احساس خوشبختی دارم.”

شانس پیوستن به رئال مادرید در گذشته:” دو بار نزدیک شده بودم. اولی در زمان حضورم در ساراگوسا بود که شوستر تازه مربی رئال شده بود. باشگاه ها  مذاکراتی داشتند و با وکیلم تماس گرفته شد اما نمی دانم که چه شد. می توانست گام مهمی در دوران فوتبالم باشد. دفعه دوم بعد از فینال چمپیونزلیگ و با تماس مورینیو بود. صحبت هایی داشتیم اما با هم نشد. در اینتر خیلی خوشحال بودم.”

لوتارو مارتینز:” عالی است. در اینتر خوشحال است. در باشگاهی سطح اول در اروپاست. کیفیت پیشرفت را دارد. خیلی جوان است. قطعا کییت بازی در رئال، بارسا یا باشگاه های دیگر در این سطح را دارد  اما در یک باشگاه بزرگ بازی می کند.”

بهترین مهاجم حال حاضر:” مشکل است. مهاجمان بزرگ و متفاوتی وجود دارند. بنزما و لواندوفسکی تشابهاتی دارند. هالند نیز متفاوت است. کریم را بیشتر دوست دارم. فوق العاده است. لواندوفسکی هم همین طور. مهاجمان بزرگی هستند.”

وینیسیوس:” او را به خوبی می شناسم. وقتی در برزیل بود شرایطش را دنبال می کردیم اما خرید بازیکنان برزیلی برای لیگ آرژانتین مشکل است. مهاجمی است که به طور مداوم در حال پیشرفت است. بسیار تعیین کننده است. این را در لحظات آخر مقابل سویا نشان داد. به مهاجم بسیار کامل تری تبدیل شده چرا که استعداد ذاتی دارد. آینده بزرگی دارد و در رئال مادرید ثابت کرده که همه چیز دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میلیتو:«وینیسیوس به مهاجم کامل تری تبدیل شده و آینده بزرگی دارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ