رودریگو، کابوس اینتر در سه تقابل قبلی

0

رئال مادرید نیوز : کارلوس سانتیانا مهاجم اسطوره ای رئال مادرید و رودریگو گوئس مهاجم برزیلی رئال مادرید یک وجه اشتراک دارند : هر دو کابوس اینتر مسحوب می شوند.

سانتیانا در شش بازی مقابل اینتر چهار گل به ثمر رساند که چهار تایش در برنابئو بود  و به همین خاطر هواداران اینتر خاطره خوبی از او ندارند.رودریگو گوئس بازییکن کنونی رئال هم در سه بازی مقابل اینتر خوش درخشیده است.

رودریگو فصل قبل در بازی با اینتر گل پیروزی رئال را به ثبت کرد تا رئال مادرید با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و در بازی برگشت نیز به لوکاس پاس گل داد تا رئال با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. در این فصل نیز رئال در آخرین دقایق گل سه امتیازی را مقابل اینتر به ثمر رساند. رودریگو در ۲۰ بازی چمپیونزلیگی خود هفت گل زده است. در ترکیب رئال فقط بنزما با ۶۴ گل در ۱۱۶ بازی، بیل با ۱۶ گل در ۵۵ بازی، مارسلو با ۹ گل در ۹۵ بازی و آسنسیو با ۸ گل در ۴۲ بازی بالاتر از او هستند. البته از زمان اولین بازی رودریگو در چمپیونزلیگ فقط بنزما با ۱۶ گل در ۲۳ بازی بهتر از بوده است. در این مدت لوکاکو مثل او هفت گل زده و سوارز، دیبالا، لوتارو، دیپای، کینو ایموبیله گلهای کمتری زده اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رودریگو، کابوس اینتر در سه تقابل قبلی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ