مشخص شدن ۵+۱ رقیب احتمالی رئال مادرید در اروپا

0

رئال مادرید نیوز : لغو بازی ویارئال و آتالانتا باعث شد تا همچنان نتوان با قطعیت همه رقبای اروپایی رئال مادرید را بشناسیم اما فعلا برخی از رقبا مشخص شده اند.

اسپورتینگ، بنفیکا، چلسی، پاریسن ژرمن و سالزبورگ پنج حریف احتمالی رئال مادرید در قرعه کشی دوشنبه آینده ساعت ۱۴:۳۰ هستند. بازی ویارئال و آتالانتا که به خاطر برف به تعویق افتاده هم فردا برگزار می شود. اگر ویارئال نبازد، طبیعتا دوم می شود و با توجه به این که تیم های اسپانیایی به هم نمی خورند، حریف رئال نخواهند بود. اگر ویارئال ببازد، آتالانتا نیز می تواند به جمع پنج گزینه احتمالی اضافه شود.

از میان شش تیم مذکور قطعا چلسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ و صدرنشین لیگ ایتالیا یکی از سخت ترین حریفان احتمالی است و شاید هواداران رئال ترجیح بدهند که کمی دیرتر با آنها روبرو شوند. پی اس جی نیز هر چند که تیم پرستاره ایست اما فصل جالبی نداشته و از طرفی اختلافات رئال و ناصر الخلیفی باعث می شود تا خیلی از هواداران بدشان نیاید تا دو تیم مقابل هم قرار بگیرند و رئال درون زمین از مسی و نیمار و البته ناصر الخلیفی انتقام بگیرد. بدین ترتیب امباپه نیز می تواند پیش از پیوستن به رئال مادرید توری را در برنابئو داشته باشد و هم تیمی های آینده اش را از نزدیک ببیند.

سه حریف دیگر تا حد زیادی ساده تر به نظر می رسند چرا که کم ستاره تر و بی تجربه تر هستند و شاید تقابل با آنها از این حیث حائز اهمیت باشد که رئال می تواند تا یک چهارم نهایی نفسی به راحتی بکشد. اسپورتینگ، بنفیکا و سالزبورگ قطعا لقمه چرب و نرمی برای رئال مادرید سرحال آنچلوتی هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مشخص شدن ۵+۱ رقیب احتمالی رئال مادرید در اروپا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ