پیکان، تساوی، حسینی؛ استقلال، هت‌تریک می‌کند؟

0

 پایگاه خبری ساتین- استقلال در هفته نهم لیگ ۲۱ در زمین دستگردی به مصاف پیکان می‌رود. 

به گزارش ساتین، رقیب این هفته آبی‌ها، شروع خوبی داشت ولی بردی در ۴ هفته اخیر کسب نکرده است. روند پیکان شباهت زیادی به استقلال این فصل دارد: استارت خوب و سپس ضعف در نتیجه‌گیری. مجیدی و تیمش برای بازی امروز، در جستجوی یک هت‌تریک هستند و با یک تیر (برد) همزمان ۳ هدف (طلسم) را نشانه گرفته‌اند. 

* مجتبی حسینی: ۱۷۵۸ روز 

 استقلال تا به حال ۳ بار برابر تیم‌های مجتبی حسینی در لیگ برتر قرار گرفته و صاحب یک برد، یک مساوی و یک باخت شده است. این روند اما برای آبی‌ها کاملا نزولی بوده است: بردن ذوب‌آهن در اصفهان، تساوی با نفت در مسجدسلیمان و شکست برابر ذوب‌آهن در تهران. درحقیقت استقلال بردی در ۲ مصاف آخرش برابر تیم‌های حسینی در لیگ برتر نداشته است. ۱۷۵۸ روز است که استقلال موفق به شکست دادن تیم‌های حسینی نشده یعنی از بازی برگشت لیگ ۱۶ که منصوریان روی نیمکت حضور داشت. در این فاصله زمانی، استقلال با فکری، مساوی کرده و با مجیدی، شکست خورده است. 

* نبردن پیکان: ۱۰۳۷ روز 

 پیکان بعد از لیگ هفتم و دبل کردن استقلال و رقم زدن پایان دوران حضور ناصر حجازی روی نیمکت این تیم برای همیشه، دیگر رقیب گردن‌کلفتی برای آبی‌ها نبوده است. آنها ۵۱۵۴ روز است موفق به شکست دادن استقلال در لیگ برتر نشده‌اند یعنی از بازی رفت لیگ نهم. اما در ۲ فصل اخیر، پیکان تبدیل به حریف سرسختی برای استقلال شده و ۱۰۳۷ روز است به آنها نباخته. آخرین برد استقلال برابر پیکان مربوط است به بازی برگشت لیگ ۱۸ در دوران شفر. پس از آن، هر ۴ رویارویی دو تیم مساوی شده است. در این ۴ مساوی، ۲ بار مجیدی سرمربی استقلال بوده، یک بار فکری روی نیمکت نشسته و در یک بازی هم، خرد جمعی! تصمیم‌گیر بوده است. 

* نوار تساوی: ۴۱ روز 

 استقلال مجیدی در این فصل روی نوار مساوی حرکت می‌کند. ۵ تساوی پیاپی برابر فجر در شیراز، نساجی در تهران، گل‌گهر در سیرجان، صنعت نفت در آبادان و پرسپولیس در دربی یعنی استقلال از ۸ آبان که تراکتور را برد، به مدت ۴۱ روز است رنگ برد را ندیده. این ۵ مساوی پیاپی، رکورد جدید باشگاه در تاریخ لیگ برتر هم هست و رکورد قبلی با ۴ تساوی را در زمان مرفاوی (لیگ نهم) شکسته است. 

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری ساتین

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیکان، تساوی، حسینی؛ استقلال، هت‌تریک می‌کند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ