اتفاق نظر اسطوره های رئال و اتلتیکو: وینیسیوس ستاره دربی مادرید خواهد بود

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان اسبق رئال و اتلتیکو در یک تورنمنت خیریه پدل شرکت کردند و در مورد دربی یکشنبه صحبت کردند.

چه کسی بازی را می برد؟
در پاسخ به این پرسش تقریبا هر کسی در مورد تیم خودش صحبت می کرد. دنیل گارسیا لارا گفت :” رئال مادرید برنده خواهد شد. با توجه به مسیرشان، اعتماد به نفسشان، غایبان اتلتیکو، بازی در خانه و … برنده خواهند شد.” لوئیز میا نیز گفت:” در دربی ها همیشه برابری وجود دارد. دربی همیشه دربی است و شانس دو تیم پنجاه درصد است.” مانولو سانچیس هم گفت:” امیدوارم که رئال برنده شود اما دربی غیرقابل پیش بینی است.” ویکتور سانچز دل آمو گفت:” فکر می کنم و می خواهم که رئال مادرید پیروز شود.” روبرتو فرسندوسو نیز گفت:” شرایط رئال کمی بهتر است اما امیدوارم اتلتیکو ببرد.” و پابلو ایبانیز نیز از اتلتیکو اسم برد.

نتیجه چه خواهد بود؟
تقریبا هیچ کسی دوست نداشت که نتیجه دقیقی را بگوید اما دنی گارسیا برد دو بر صفر رئال را پیش بینی کرد، لوئیز میا برد دو بر یک رئال، فرسندوسو برد اتلتیکو با نتیجه دو بر یک، پابلو ایبانیز برد اتلتیکو با نتیجه دو بر یک و ویکتور سانچز دل آمو برد رئال با نتیجه سه بر یک.

تعیین کننده ترین بازیکنان چه کسانی خواهند بود؟
در پاسخ به این پرسش، وینیسیوس تکراری ترین نام بود. دنی گارسیا گفت:” می تواند تعیین کننده ترین بازییکن میدان باشد.” میا گفت:” قطعا او بازیکنی در رئال است که سطح بسیار بالایی دارد. البته گریزمن نیز می تواند از فضاها ساتفاده کند.” ویکتور از آنتوان اسم برد اما در مورد وینیسیوس گفت:” در شرایط کنونی، تعیین کننده ترین بازیکن است.” سانچیس گفت :” وینیسیوس می تواند بازی را تعیین کند.” فرسندوسو اتلتیکویی سابق هم از وینیسیوس و کورئا اسم برد و ایبانیز دیگر اتلتیکویی به وینیسیوس و بنزما در رئال و گریزمان و کاراسکو در اتلتیکو اشاره کرد.

کلید بازی چه خواهد بود؟
دنی گارسیا گفت:” نقش مهاجمان تعیین کننده تر از مدافعان است.” لوئیز میا گفت :” جزئیات کوچک و بازیکنان تاثیرگذار نقش مهمی خواهند داشت.”سانچیس نیز بیان کرد:” رئال مادرید حالا به سبک بازی نزدیک شده که قبلا اتلتیکو از آن استفاده می کرد و اتلتیکو به سبک بازی نزدیک شده که رئال قبلا از آن استفاده می کرد. دو تیمی را می بینیم که از نظر تاکتیکی غنی ترین هستند. تیمی برنده می شود که مالک خط هافبک باشد.” ویکتور در مورد دو تیم گفت:” اتلتیکو مادرید با چولو پیشرفت تاکتیکی داشته است. او خیلی در تیم نقش داشته و در این فصل جدید توانسته تغییری جدید با بازیکنانی جدید داشته باشد و به زمان نیاز دارد تا همه قطعات هماهنگ شوند. رئال مادرید اما تیم توانمندی است که توانایی زیادی دارد تا با هر شرایطی در بازی هماهنگ شود.” پابلو ایبانیز با تمجید از اتلتیکوی محبوبش گفت:” چولو توانسته بسیار منسجم باشد و می تواند از فرصت هایش استفاده کند.

برد رئال، اتلتیکو را از کورس لالیگا دور می کند؟
اتلتیکو در صورت شکست در بازی یکشنبه به سیزده امتیازی صدر می رسد. دنی گارسیا می گوید:” قطعا شکست می تواند کار اتلتیکو را خیلی مشکل کند.” سانچیس می گوید:” البته برای نهایی شدن این مسله باید هشت تا ده هفته دیگر منتظر بمانیم.” و فرسندوسو گفت:” خیلی زود است. بازیهای زیادی مانده است.” پابلو ابیانیز هم گفت:” فکر نمی کنم این بازی تعیین کننده باشد. فصل گذشته اتلتیکو برتری بزرگی ایجاد کرده بود اما تا هفته های پایانی جنگیدند.” و ویکتور نیز گفت:”هنوز خیلی مانده است. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.” لوئیز میا هم گفت:” رئال مادرید به این مسئله فکر نمی کند. به بازی و سه امتیاز فکر خواهد کرد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

اتفاق نظر اسطوره های رئال و اتلتیکو: وینیسیوس ستاره دربی مادرید خواهد بود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ