به جا مانده از بازی مقابل اتلتیکو: لادسیما!

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و اتلتیکو نوشت.

شب سفید
اگر کسی همچنان تردیدی داشت، رئال مادرید تیمی است که از زمان حضور دی استفانو در چامارتین در سال ۱۹۵۳  پادشاه پایتخت است، این را در شب هایی فراموش نشدنی نظیر لیسبون و میلان هم دیده بودیم و رئال مادرید همچنان پادشاه پایتخت است چرا که ژنتیک، تعصبش به پیراهن، دیداهش در دربی ها باعث می شود تا از همسایه های سن بلاس بهتر باشد. دقیقا همین طور است. رئال مادرید با اقتدار فوتبالی توانست دربی را ببرد. آنها توانستند که با اقتدار درون دروازه حریف را شکست بدهند (با کورتوا، کارواخال، میلیتائو و مندی یک دیوار بزرگ تشکیل شده) و بعد از آن نوبت یورش به دروازه اوبلاک بود که کاری به جز خارج کردن دو گل بنزما و اسنسیو از درون دروازه اش نبود. شکست دادن رئال مادرید آنچلوتی تقریبا غیرممکن است. یک صدرنشین منسجم، پرهیجان و شاد هستند. دیدیم که رئال چگونه در مقابل اتلتیکو رقصید و همه چیز مطابق انتظار پیش رفت.

لادسیما
دهمین برد پیاپی ارتش لالیگا از زمان تساوی بدون گل مقابل اوساسونا ادامه پیدا کرد. اتلتیکوی چولو نیز تیمی بود که دهمین برد متوالی رئال نصیبش شد. کلمه دسیما عبارتی جادویی و پنج حرفی است که ما را با تونل زمان به ۲۴ می ۲۰۱۴ می برد. قبل از دربی عدد “۲۴۵۱۴” را به نشانه تاریخ آن بازی از لاتاری خریدم. شاید در لاتاری برنده شدم. چرا که نه؟

درود بر لوکا
کاری که مودریچ می کند شایسته بررسی علمی است. در سن ۳۶ سالگی مثل فرشته ها بازی می کند و پاهایی نیرومندتر از بسیاری از رقبایش دارد. مقابل اتلتیکو در لیسبون کرنری را زد که به گل چجادویی راموس ختم شد. هفت سال بعد در برنابئو عملکردی جادویی و غول وار داشت. در نیمه دوم و پس از یکی از توپگیری های بی نظیرش ۵۱۰۲۴ رئالی روی سکوها با اشتیاق تشویقش کردند. بازیکن کروات کاملا لیاقتش را داشت. همین امروز باید قراردادش تا ۲۰۲۳ تمدید شود. او تاریخ انقضا ندارد. نابغه زادار ابدی است و الگویی برای والورده و کاماوینگا است که برای جانشینی او فشار می آورند. دوستت داریم، لوکا.

تیبو یک غول است
بخش مهمی از برد دربی به خاطر عملکرد بی نظیر کورتوا بود. غول بلژیکی شب درخشانی داشت و با چهار توپگیری ارتش چولو را ناکام گذاشت. به خصوص ضربه ژائو فلیکس که با صورتش مهار کرد. تیبو، تو بهترینی.با توپگیری هایت باعث شده که چولو سیزده امتیاز عقب بیافتد و بارسا با تاثیر ژاوی هجده امتیاز پیش بیافتد.در ژانویه تقریبا همه چیز ممکن است حل شده باشد.

وایکینگ های خوشحال
پسرم مارکو در برنابئو در اولین دربی اش به عنوان تماشاگر حاضر شد. هیجان زده شد. اولین دربی من در ۱۹۸۳ بود که با نتیجه پنج بر صفر بردیم. پدر و پسر می دانیم که چرا رئالی هستیم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی مقابل اتلتیکو: لادسیما!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ