سیمئونه:«سبک بازی رئال مادرید را دوست دارم، منسجم هستند»

0

رئال مادرید نیوز : دیگو سیمئونه در مورد شکست اتلتیکو مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

در لالیگا شانس دارید؟” قطعا شانس داریم. رئال مادرید امتیازات مهمی را از ما گرفت و لالیگا مشکل شد. ما نمی توانیم به چیزی جز رقابت در بازی بعدی مقابل سویا فکر کنیم. نمی توانیم به چیز دیگری فکر کنیم.”

شکنندگی دفاعی:” باید از همه نظر بررسی کنیم. گلها روی اشتباهات تیمی بودند نه فردی. به تلاش در این هفته ادامه می دهیم. آرامش داریم. روز به روز برای لالیگا تلاش می کنیم و به بازی مقابل سویا فکر می کنیم.”

ارزیابی بازی:” انسجام در فوتبال کلیدی است و رئال مادرید در روند انسجام کامل قرار دارد. می رسند و گل می زنند. در نیمه دوم موقعیت داشتیم اما آنها از ضدحمله استفاده کردند و گل فوق العاده ای زدند. با عدالت برنده شدند. تیم تلاش کرد. بازی پرفشاری در پرتغال داشتیم. تا زمان دریافت گل اول اتفاقی رخ نداد اما بعد از آن بازی مسیر دیگری را طی کرد.”

فشار ذهنی و بدنی:” با نتیجه دو بر صفر شکست خوردیم. تیم همه تلاش خود را کرد. خوب تلاش کردیم و لالیگا طولانی است. اختلاف با تیم صدرنشین زیاد است اما باید به جلو نگاه کنیم و بازی به بازی حرکت کنیم. رئال مادرید منسجم است و فوتبالی را ارائه می دهند که دوست دارم. در دفاع منسجم هستند و با سرعت و انسجام حرکت می کنند. لیگ خیلی خوبی داشتند. آنچلوتی را می شناسم. سخت تلاش کرده است و تیمش خوب بازی می کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سیمئونه:«سبک بازی رئال مادرید را دوست دارم، منسجم هستند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ