وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات در سال ۱۴۰۰

0

شرایط دریافت وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

یکی از وام های خرد پرداختی بانک ها که اکثر اقشار جامعه می توانند از آن استفاده کنند و برای دریافت آن نیاز به مدرک خاص و یا شغل خاصی نیست, تسهیلات کارت اعتباری است.

حدود یک ماه پیش شورای پول و اعتبار در بخشنامه ابلاغی خود به بانک ها سقف کارت اعتباری را از مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش داد . و بانک صادرات هم به تبعیت از دستورالعمل بانک مرکزی سقف وام کارت اعباری خود را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داد و اطلاعیه آن را به کلیه شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.

شرایط دریافت وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی:

سود این تسهیلات ۱۸ درصد می باشد.

مدت بازپرداخت اقساط ۶۰ ماهه و  ۳۶ ماهه است , البته در صورتی که مشتری دارای رتبه اعتباری A باشد امکان بازپرداخت ۶۰ ماهه هم فراهم است.

شرط اصلی دریافت وام کارت اعتباری ارایه مدرک و مستندات مبنی بر توانایی پرداخت اقساط این وام هست.

با نوجه به اینکه اقساط این تسهیلات در صورت بازپرداخت ۶۰ ماهه حدود ۵ میلیون و یکصد هزار تومان است , مشتری باید مدارک لازم دال بر توانایی پرداخت اقساط را به بانک ارایه دهد.

مثلا اگر شخصی حقوق بگیر است با توجه به اینکه ۴۰ درصد حقوق دریافتی از طرف بانک ملاک پرداخت اقساط در نظر گرفته می شود, باید خالص حقوق دریافتی وی حداقل ۱۳ میلیون تومان باشد.

در نظر داشته باشید که سقف وام کارت های اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان شده است و چنانچه درآمد شخص کمتر میزان لازم جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی باشد می تواند درخواست وام با مبلغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰ میلیون تومان به بانک بدهد.

کل سود این وام در صورت بازپرداخت ۵ ساله حدود ۱۰۵ میلیون تومان می شود.

وثایق لازم جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی:

وثایق و ضامنین جهت دریافت این وام با توجه به رتبه اعتباری شخص متقاضی و بنا بر تصمیم کمیته اعتباری شعبه است و معمولا ۳ ضامن با ترکیب کسر اقساط و حساب جاری اخذ می گردد.

سایر شرایط دریافت وام کارت اعتباری :

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید کذشته باشند.

متقاضی نباید وام کارت اعتباری پرداخت نشده داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ