چهارمین رویارویی رئال و پی اس جی در هفت سال اخیر

0

رئال مادرید نیوز : برای چهارمین بار در هفت سال اخیر مسیر رئال مادرید و پی اس جی با هم تلافی کرده است.

در حقیقت رئالی ها همیشه در زمان تقابل با پی اس جی صعود کرده اند.  مراحل گروهی ۱۶-۲۰۱۵ و ۲۰-۲۰۱۹ و مرحله یک هشتم نهایی ۱۸-۱۷ دفعایت بوده که رئال و پی اس جی با هم برخورد کرده اند. رئال و تیم پاریسی در تاریخ ده بار به مصاف هم رفته اند که رئال چهار برد (در برنابئو) داشته، سه بازی مساوی شده و سه بازی هم با شکست رئال به اتمام رسیده است.

رئال از چهار تقابل با پی اس جی در مرحله گروهی فقط یکی را برده، دو تا را مساوی کرده و یکی را باخته است. در فصل ۱۶-۲۰۱۵ ، رئال در پاریس کار را با تساوی بدون گل به اتمام رساند و در برنابئو با گل ناچو پیروز شد. در فصل ۲۰-۲۰۱۹ اما رئال در زمین پی اس جی با نتیجه سه بر صفر باخت و در بازی برگشت با نتیجه دو بر دو مساوی کرد که در همان بازی ادن هازارد دچار مصدومیتی شد که هنوز از آن رها نشده است.

در فصل ۱۸-۲۰۱۷ نیز دو تیم مثل حالا در یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند. رئال در در دور رفت با نتیجه سه بر یک در برنابئو پیروز شد که مارسلو دبل کرد و رونالدو گلی دیگر را به ثمر رساند. رئال در بازی برگشت هم با گلهای رونالدو و کاسمیرو با نتیجه دو بر یک پیروز شد و در نهایت سیزدهمین چمپیونزلیگش را کسب کرد.

رئال و پی اس جی در فصل ۹۳-۹۲ در یک چهارم نهایی جام یوفا هم به مصاف هم رفته بودند که رئال در بازی رفت با نتیجه سه بر یک برد اما در بازی برگشت با نتیجه چهار بر یک باخت و حذف شد. رئال و پی اس جی در یک چهارم نهایی جام در جام اروپای ۹۴-۹۳ هم مقابل هم قرار گرفتند که رئال در برنابئو با نتیجه یک بر صفر باخت و در پاریس هم کار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

چهارمین رویارویی رئال و پی اس جی در هفت سال اخیر

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ