آس: قرارداد امباپه با رئال مادرید بعد از بازی با پی اس جی امضا می شود

0

رئال مادرید نیوز : تقابل رئال مادرید و پی اس جی به نظر می رسد که روی مذاکرات برای خرید امباپه هم تاثیر می گذارد. در حقیقت هر چند که رئال مادرید برای جذب امباپه طبق نقشه پیش می رود اما قرعه کشی یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باعث شده تا رئال تصمیم بگیرد که با چراغ خاموش حرکت کند.

امباپه از ۱۶ روز دیگر بر اساس قوانین فیفا می تواند آزادانه با باشگاه بعدی اش مذاکره کند و رئال می تواند برای فصل بعد با او قرارداد ببندد. رئال قرارداد شش ساله امباپه را آماده کرده است و پی اس جی بر اساس قانون هیچ کاری برای مقابله با این انتقال نمی تواند انجام بدهد.

به گفته آس اما قرعه کشی باعث شده تا رئال مادرید با احتیاط بیشتری حرکت کند و مذاکرات را مخفیانه پیش ببرد. در حقیقت رئال به احترام پی اس جی انتقال امباپه را تا پایان فصل اعلام نمی کند. از سویی رئال با قرعه جدید ترجیح می دهد که مذاکرات برای امباپه را به بعد از بازی برگشت رئال و پی اس جی در روز ۱۹ اسفند موکول کند. رئال این که امباپه به عنوان بازیکن رئال در پیراهن پی اس جی در برنابئو بازی کند را اخلاقی نمی داند و به همین خاطر ترجیح می دهد که نهایی شدن انتقال به بعد از بازی با پی اس جی موول شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: قرارداد امباپه با رئال مادرید بعد از بازی با پی اس جی امضا می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ