گزارش زنده/ استقلال صفر – سپاهان صفر

0

پایگاه خبری ساتین- سه امتیاز دیدار امروز استقلال و سپاهان اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم دارد.

به گزارش ساتین، استقلال که بعد از ۵ تساوی متوالی، هفته گذشته با برد آشتی کرد! در صورت پیروزی در بازی امروز، به صورت موقت به صدر جدول خواهد رفت و حتی این شانس را دارد که در صورت رقم خوردن نتایج باب میلش در سایر بازیها، صدرنشین لیگ در پایان هفته دهم باشد.

سپاهان برای رسیدن به صدر جدول – برای حداقل ۲۴ ساعت – به یک مساوی در این بازی احتیاج دارد اما محرم نویدکیا اصلا علاقه‌ای به مساوی ندارد و حاضر است تیمش ببازد اما مساوی نکند! او امروز قطعا تیمش را برای برد به میدان خواهد فرستاد تا سومین برد متوالی‌اش مقابل استقلال را کسب کند.

تقابل ویژه: سپاهان با ۱۳ گل زده دومین خط حمله قدرتمند لیگ را در اختیار دارد و استقلال با ۲ گل خورده صاحب دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ است.

غایبان: در استقلال که وریا غفوری و آرش رضاوند دیدار امروز را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند و محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی هم غایبان سپاهان برای این بازی مهم هستند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با ۳ گل پیکان را شکست داد و سپاهان با یک گل از سد صنعت نفت گذشت.

وضعیت در جدول: استقلال با ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و سپاهان ۱۹ امتیازی، تیم دوم جدول است.

سه شنبه ۲۳ آذر 

استقلال – سپاهان ساعت ۱۶

ترکیب استقلال مقابل سپاهان

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیر حسین حسین‌زاده و رودی ژستد

ترکیب سپاهان برابر استقلال

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن،‌ مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی،‌ محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده

۷۴۷۴ / ۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ استقلال صفر – سپاهان صفر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ