لحظات جالب و جنجالی کارشناس قرمزها/ درگیری‌ها تمامی ندارند/ از مسخره کردن شادی گل تا سوژه شدن خودش!

0

لحظات جالب و جنجالی کارشناس قرمزها/ درگیری‌ها تمامی ندارند/ از مسخره کردن شادی گل تا سوژه شدن خودش!

ساتین –

روی کین اسطوره ۵۰ ساله منچستریونایتد، همیشه در برنامه سوپرساندی و یا ITV برنامه‌های خوبی اجرا می‌کند و حتی کسل‌کننده‌ترین بازی‌ها را با دیدگاه‌های انفجاری خود زنده می‌کند. اگر در حال موشکافی یک بازیکن نباشد با همکارانش می‌نشیند و سعی می‌کند آنها را دست بیاندازد.

اما گول نخورید، این مرد سختکوش سابق فوتبالی همیشه مشغول نیش زدن نیست. او حتی حاضر است برای خنداندن دیگران لباس شخصیت کارتونی مورد علاقه نوه‌هایش در پاوپاترول را بپوشد.

در اینجا بهترین لحظات روی کین در سال ۲۰۲۱ را از نظر می‌گذرانیم.

درگیری با کرگر

اسطوره‌های لیورپول و منچستریونایتد حتی پس از بازنشستگی هم همیشه با هم اختلاف دارند. ماه گذشته پس از تساوی ۱-۱ منچستر مقابل چسلی، کین و جیمی کرگر با هم دعوا کردند. درگیری بین این دو نفر در مورد تصمیم مربی سابق برای نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در بازی لیگ برتر بود. کین از این تصمیم متحیر شده بود و از دست کرگر که معتقد بود رونالدو به دلیل مشارکت نکردن در دفاع بهتر است بیرون از بازی باشد، خیلی عصبانی شد و گفت که رونالدو از زمان بازگشتش به اولدترافورد گل‌های مهمی به ثمر رسانده. وقتی کرگر به این حرف خندید کین از شدت عصبانیت منفجر شد. با عصبانیت گفت: «بازی برای چیست؟ داری در مورد مو صلاح صحبت می‌کنی؟ بازی برای گل زدن است جیمی!»

خوشحالی مگوایر 

گل بزنید، لبخند بزنید، سپس به موقعیت خود برگردید؛ این ایده کین برای جشن گرفتن بعد از گلزنی است. بنابراین وقتی هری مگوائر برای انگلیس در مقابل آلبانی گل زد و در پاسخ به منتقدانش که بازی‌های اخیر او را شدیداً مورد انتقاد قرار داده بودند گوش‌هایش را گرفت، کین اصلاً تحت‌تاثیر قرار نگرفت. کین گفت: «دست‌هایش را بر گوش‌هایش گذاشت مثل اینکه صدای منتقدان را خفه می‌کند. اما از نظر من شرم‌آور است. او در چند ماه اخیر برای منچستریونایتد مایه شرمساری بوده است. فکر می‌کند اگر آنجا گل بزند دهان منتقدانش را می‌بندد. شرم‌آور است.»

نرمی و مهربانی

کین با تمام سرسختی‌ها و حرف‌هایش می‌تواند مهربان و نرم هم باشد. و هرکاری برای نوه‌هایش انجام می‌دهد و عاشق آن‌هاست و بهترین لحظات خانوادگی‌اش را در حساب اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. از جمله لباس پوشیدنش به سبک توله سگ کارتونی به نام «چیس» در کارتون محبوب کودکان به نام پاوپاترول. او عکسی از خودش در لباس سگ غول پیکر به اشتراک گذاشت و زیرش به حالت طنز و شوخی نوشت که این کار را فقط برای پرداختن قبض سیستم گرمایشی استخرش انجام می‌دهد: «قابل اجاره برای مهمانی‌ها. من از مهمانی و یا بچه‌ها خوشم نمی‌آید اما استخر نیاز به گرمایش دارد.»

سوژه شدن توسط ریچاردز

کین به طور واضح نسبت به کارشناس اسکای اسپورتس «میکا ریچاردز» نقطه ضعف دارد. به او علاقه‌مند است. اما وقتی ستاره سابق منچسترسیتی به او ویدئوی وایرال شده از شخصیت انیمیشنی او در فیفا ۲۱ را نشان داد که در حال رقصیدن است، اصلاً خنده‌اش نگرفت. ریچاردز ویدئویی از آن لحظه را در شبکه مجازی به اشتراک گذاشت؛ خنده انفجاری خودش به دلیل واکنش کین با چهره سنگی و عبوس. حتی گریم ساونس هم با دیدن این صحنه نتوانست جلوی خنده خودش را بگیرد. ریچاردز به شوخی در توئیتر نوشت: «خیلی از طرفداران از من خواسته بودند که یک ویدئوی خنده‌دار در تیک‌تاک را به روی نشان بدهم و من هم همین کار را انجام دادم. فقط نمی‌توانم صدای اصلی را برای شما پخش کنم.»

انتقاد از سولشائر

کین که از دوستان نزدیک اوله‌گنار سولشائر است همیشه از هم‌تیمی سابق خود در مورد موج انتقادهایی که نسبت به نحوه مربیگری او سرازیر می‌شد، حمایت می‌کرد. اما حتی او هم از اعتقاد دائمی سولشائر به هافبک برزیلی «فِرِد» مبهوت مانده بود. این اتفاق در بین دو نیمه دربی منچستر رخ داد و یونایتد با نتیجه ۱-۰ زمین را ترک کرد. کین گفت جلوی سولشائر را می‌گیرد و از او به‌خاطر انتخاب تیمش انتقاد می‌کند: «اگر اوله بیاید جلوی او را می‌گیرم و می‌گویم چرا به فرِد بازی می‌دهی؟» عملکرد تیم در نیمه اول آنقدر بد بود که کین گفت: «من دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم، این‌ها فوتبالیست‌های ملی هستند و نمی‌توانم دفاع را درک کنم. من دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم. منچستر یونایتد شانسش را داشت و در خانه خودش بازی می‌کند. آن‌ها در طول فصل همینطوری بودند. از شانس‌های خود استفاده نمی‌کردند. سیتی گاهی مغرور می‌شد و یکی دو تا شانس به آن‌ها می‌داد. اگر یونایتد کمی بهتر بازی کند شانس بیشتری خواهد داشت.»

هنوز هم آتشین مزاج

کین در ماه اکتبر نشان داد که اگر هواداری سعی در اذیت کردنش داشته باشد هنوز هم شیطنت‌هایی در او وجود دارد. زمانی که خارج از ورزشگاه اولدترافورد مشغول امضا دادن بود یکی از هواداران به او فحش داد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد مشخص شده که هوادار اول می‌گوید تو اسطوره باشگاه هستی. کین پاسخ می‌دهد: «من می‌خواهم چکار کنم؟ تمام روز دور بزنم و امضا بدهم؟ من امضا داده‌ام!» سپس هوادار می‌پرسد: «این چه کاری است که می‌کنی؟» کین پاسخ می‌دهد: «مثل چی؟ مثل چی؟ چکار کردم؟» و آن وقت هوادار گفت: «گند زدی!» کین پاسخ می‌دهد: «اوه، چون تو مشروب خوردی و یونایتد شکست خورده، داری همه چیز را گردن من می‌اندازی؟ چه ربطی به من دارد؟ تو فقط مشروب خوردی. چقدر؟ دو قطره؟ به رفقایت بگو برای من سخنرانی نکنند.»

اسپرز تیمی معمولی است

در ویدئوی پخش زنده با جیمی ردنپ، کین در مورد عملکرد متوسط اسپرز در فوریه صحبت کرد. نظر کین این بود که تاتنهام تیم خوبی برای رقابت با بهترین‌های اروپا را ندارد. اما جیمی هیچکدام از این حرفها را به گفت‌وگوی داغ نکشاند. و وقتی ردنپ به این واقعیت اشاره کرد که باشگاه بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب خود دارد، کین تحت‌تأثیر قرار نگرفت و با تمسخر گفت: «این روزها اگر توانستی توپ را بقاپی می‌توانی در تیم ملی کشورت هم بازی کنی.»

هنوز هم با ویرا رقابت دارد

کین در جدال آرسنال با چلسی در ورزشگاه امارات حضور داشت. وقتی می‌خواست لایو بگیرد سر و صدای شوخی‌های طرفداران توپچی‌ها شنیده می‌شد که می‌گفتند: «پاتریک کجاست؟ ویرا کجاست؟» کین هم با خنده به جیبش اشاره کرد به این منظور که کاپیتان سابق فرانسه در جیب من است. کین همچنین به گری نویل گفته بود که معتقد است خودش بازیکن بهتری نسبت به رقیب سرسختش است.

 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ