کمبود بازیکن آنچلوتی مقابل کادیز؛ احتمال فیکس شدن هازارد، لوکاس و والورده

0

رئال مادرید نیوز : ابتلای شش بازیکن رئال مادرید به کرونا یک شوک به آنچلوتی برای دو بازی مقابل کادیز و بیلبائو بود چرا که بخش قابل توجهی از بازیکنانش را در اختیار نخواهند داشت. هر چند که ابتلای  مارسلو، لونین و بیل اهمیت چندانی ندارد اما نبود مودریچ، رودریگو و آسنسیو و همچنین داویده پسر و دستیار انچلوتی خیلی مهم است.

از سویی به نظر می رسد که کارواخال و سبایوس به علت مصدومیت احتمالا هر دو بازی را از دست می دهند. رئال البته نگران است که موارد کرونا بیشتر هم بشود چرا که برخی از کرونایی ها روز چهارشنبه با تیم تمرین کرده اند. غیبت هر شش کرونایی در بازی مقابل کادیز قطعی است و احتمال حضورشان مقابل بیلبائو خیلی کم است.

این شرایط به شدت رئال را گیج کرده است. آنتونیو زاپاترو نایب رئیس وزارت بهداشت اسپانیا گفته است که مبتلایان به کرونا حتی در صورت منفی شدن تستشان باید ده روز در قرنطینه باشند اما انریکه رویز وزیر بهداشت اسپانیا می گوید که بازیکنانی که دو دوز واکسن را زده باشند پس از منفی شدن تستشان می توانند برگردند.

نگرانی اصلی انچلوتی مربوط به خط هافبک و پست بال راست است. از سویی اگر کارواخال نرسد، شرایط پست دفاع راست نیز مشخص است و بدین ترتیب شاید لوکاس در پست دفاع راست قرار بگیرد. البته ناچو و همچنین سانتوس و ماروین از کاستیا هم شانس خواهند داشت.

در خط هافبک برای جانشینی مودریچ گزینه های اصلی والورده و کاماوینگا هستند که طبیعتا شانس بازیکن اروگوئه ای بیشتر است. ایسکو هم یکی از گزینه هاست اما آنچلوتی علاقه ای به او ندارد. در خط حله گزینه ها خیلی محدود هستند. لوکاس وازکز و هازارد تنها گزینه ها هستند که به نظر می رسد که لوکاس به پست دفاع راست می رود تا هازارد مثلث خط حمله را در کنار وینیسیوس وب نزما تکمیل کند. البته شاید هم بنزما به سمت راست برود تا یوویچ در پست مهاجم نوک بازی کند.

اولین مورد ابتلا به کرونا در رئال مادرید مربوط به تری تامپکینز بازیکن تیم بسکتبال رئال بود. رئال در روز ۱۲ مارس ۲۰۲۰ پس از مثبت شدن تست وی، ترکیبش را به قرنطینه فرستاد.جدا از شش بازیکنی که در حال حاضر به کرونا مبتلا هستند (لونین برای دومین بار مبتلا شده) یازده بازیکن دیگر هم در تیم فوتبال رئال تجربه ابتلا به کرونا را داشته اند: از ماریانو تا کروس، میلیتائو، کاسمیرو، هازارد، یوویچ، ناچو، والورده، بنزما، آلابا، وایخو. البته اودریوزولا، واران و راموس که حالا در رئال نیستند هم به کرونا مبتلا شده بودند. کورتوا، وینیسیوس، کارواخال، مندی، ایسکو، لوکاس، کاماوینگا و سبایوس تنها بازیکنان رئال هستند که کرونا نگرفته اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کمبود بازیکن آنچلوتی مقابل کادیز؛ احتمال فیکس شدن هازارد، لوکاس و والورده

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ