کاسمیرو-کروس-مودریچ، مثلثی که حالا حالاها هستند!

0

رئال مادرید نیوز : در دربی مادرید مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ در خط هافبک درخشیدند. مثلثی که شش سال است که با هم هستند و به نظر می رسد که قرار نیست که حالا حالاها تاریخ انقضایشان برسد.

آنچلوتی در این فصل از این مثلث جادویی به نحو احسن استفاده کرده است. در هفت بازی اخیر پس از وقفه بازیهای ملی همیشه این مثلث فیکس بوده اند. در حقیقت از بازی رفت با شاختار که این مثلث برای اولین بار در این فصل کنار هم قرار گرفتند، فقط در دو بازی مقابل اوساسونا و رایو حضور نداشتند. البته بازی مقابل کادیز سومین بازی بدون تشکیل این مثلث خواهد بود چرا که مودریچ به کرونا مبتلا شده است.

در هفت بازی اخیر از ۶۳۰ دقیقه ممکن، کاسمیرو ۵۸۰ دقیقه بازی کرده، کروس ۵۹۰ دقیقه و مودریچ ۵۸۲ دقیقه. این سه به ندرت استراحت کرده اند چرا که کارلتو به طور  تمام و کمال به آنها باور دارد. البته به نظر می رسد که آینده هم متعلق به آنهاست. کاسمیرو در تابستان قبلی قراردادش را تا ۲۰۲۵ تمدید کرد. رئال در نظر دارد که قرارداد کروس و مودریچ را هم برای یک فصل بیشتر تمدید کند. بدین ترتیب تونی تا ۲۰۲۴ در رئال خواهد بود و لوکیتا تا ۲۰۲۳. مودریچ جوانی دوباره را تجربه می کند و آمار بی نظیری دارد. مودریچ ۳۵ ساله در ۴۸ تا از ۵۲ بازی فصل گذشته رئال حضور داشت (به علاوه ۱۵ بازی در تیم ملی کرواسی) و در این فصل در سن ۳۶ سالگی در ۱۸ تا از ۲۳ بازی حضور داشته است. کروس از زمان بازگشتش به منسجم شدن تیم کمک کرد و با سه گل و دو پاس گل در چهارده بازی خوش درخشیده است. کاسمیرو نیز بی جایگزین است و باشگاه رویش به عنوان یکی از لیدرهای تیم حساب می کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاسمیرو-کروس-مودریچ، مثلثی که حالا حالاها هستند!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ