سپاهان صدرنشین جدید لیگ؛ قانون بازی رودررو مربوط به آخر فصل است

0

پایگاه خبری ساتین- سپاهان، صدرنشین قطعی لیگ در پایان هفته دهم مسابقات است.

به گزارش ساتین، بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی درباره مهاجم گابنی گل گهر، سپاهان و استقلال به خاطر تغییر نتایج بازیهای تیمشان مقابل گل گهر، ۲۲ امتیازی شدند.

در حالیکه سپاهان تفاضل گل بهتری به نسبت استقلال داشت، این بحث مطرح شد که با توجه به پیروزی استقلال در بازی رودررو مقابل سپاهان، شاگردان فرهاد مجیدی باید صدرنشین جدول باشند منتهی صحبتهای رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مشخص کرد که تکلیف جایگاه تیم‌ها در جدول، در صورت داشتن امتیاز برابر و همچنین انجام بازی رودررو به چه شکل خواهد بود.

سهیل مهدی که با برنامه شب‌های ساتین مصاحبه کرده بود، به این نکته اشاره کرد که بحث بازی رودررو مربوط به پایان فصل است و آن زمان، بازیهای رودررو تکلیف رتبه تیمهای هم‌امتیاز در جدول را مشخص خواهد کرد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

به همین دلیل، سپاهان علیرغم باخت مقابل استقلال، به خاطر داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، در صدر جدول قرار دارد.

نقش بازی جوانمردانه

فرض کنیم در انتهای لیگ، تیمهای هم‌امتیاز با یکدیگر، حتی در بحث بازی رودرو هم شرایط مشابهی را داشته باشند و مثلا استقلال که بازی رفت را ۰-۱ از سپاهان برده، در بازی برگشت با همین نتیجه به حریفش ببازد. آن وقت جایگاه دو تیم در جدول بر چه اساس تعیین خواهد شد؟

به گفته سهیل مهدی، در صورتی که شرایط تیمهای هم‌امتیاز در جدول، از حیث تفاضل گل و تعداد گل زده و خورده و بازی رودررو برابر باشد، کار به بازی جوانمردانه کشیده می‌شود و تعداد کارت زرد و قرمزهای دو تیم، ملاک جایگاه تیمها در جدول خواهد بود.

۱۹۸۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سپاهان صدرنشین جدید لیگ؛ قانون بازی رودررو مربوط به آخر فصل است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ