پشت پرده ماجرای سرقت دریچه فاضلاب توسط پلیس +فیلم

0

ساتین نیوز: مردی که فیلم برداشتن دریچه فاضلاب را توسط پلیس در فضای مجازی برای جذب فالوور منتشر کرد دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، چندی قبل فیلمی در فضای مجازی مجازی منتشر شد که نشان می داد چند مامور پلیس در بروجرد یک دریچه فاضلاب را برداشتند و داخل ماشین پلیس انتقال دادند.

این فیلم به سرعت در فضای مجازی به عنوان سرقت دریچه فاضلاب توسط ماموران پلیس منتشر شد اما پشت پرده این ماجرا چیست ؟

سرهنگ گراوند سرپرست انتظامی شهرستان بروجرد ماجرا را اینطور توضیح داد : با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر سرقت دریچه فاضلاب توسط پلیس در شهرک اندیشه موضوع در دستور تیم پلیس فتا و پلیس اطلاعات شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی درباره ماجرای برداشته شدن دریچه فاضلاب توسط پلیس دامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ اندیشه در حوزه استحفاطی حال گشت زنی بودند که یک سارق را هنگام سرقت دریچه فاضلاب مشاهده کردند و وارد عمل شدند.

این مقام پلیسی افزود: سارق پس از دیدن ماشین پلیس پا به فرار گذاشت و ماموران کلانتری دریچه فاضلاب را با استفاده از ماشین پلیس به کلانتری برای تحقیقات ابتدایی و کشف جرایم احتمالی منتقل کردند.

گراوند در ادامه گفت: مردی که این صحنه را برای افزایش فالوور فیلمرداری و در فضای مجازی منتشر کرده بود شناسایی و دستگیر شد همچنین متهم در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر نشر اکاذیب در اینترنت اعتراف کرد.

انتقال دریچه سرقت شده به شرکت آب و فاضلاب

نماینده حقوقی شرکت آب و فاضلاب شهرستان بروجرد گفت: ماموران پلیس پس از انتقال این دریچه فاضلاب به کلانتری به سرعت دریچه سرقت شده توسط سارق را شرکت آب و فاضلاب بروجرد تحویل داند.

اتفاق عجیب/ رشد جنین در کبد مادر ۳۳ ساله!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ