آنچلوتی:«با ایسکو درگیری نداشتم؛ هازارد نمی تواند در جناحین بازی کند»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و بیلبائو شرکت کرد.

بازی سویا و بارسلونا:” دوست دارم که بازی خوبی ببینم و فکر می کنم همین طور باشد چرا که تیم هایی هستند که حس و حال متفاوتی دارند. فکر می کنم که بازی جذابی باشد و از طریق تلویزیون از آن لذت خواهم برد.”

فقط دو پنالتی به سود رئال در کل سال ۲۰۲۱:” این عدد عادی نیست اما این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ داده است. امیدواریم در سال ۲۰۲۲ خوش شانس تر باشیم.”

خستگی وینیسیوس:” کاملا مخالفم. فردا بازی شماره ۲۲ خود را دارد. خسته نیست و خیلی خوب کار کرده است. برای ما خیلی مهم است. فردا باید با انرژی خوبی وارد زمین شویم.”

شرایط مودریچ:” نیاز به شفافیت بیشتر وجود دارد. مودریچ فعلا نمی تواند تمرین کند چون حالش خوب نیست و فرقی ندارد که تستش مثبت باشد یا منفی. شاید بازیکنی تست منفی داشته باشد و حالش خوب نباشد. مودریچ تمرین نکرده است. باید منتظر باشیم که حالش بهتر شود. امیدواریم که بعد از بازگشت از تعطیلات شرایط همه خوب باشد و خوب تمرین کنیم اما این یک مشکل پزشکی است و فقط مشکل مربوط به مقامات نیست.”

نبود مودریچ و کاسمیرو:” این فرصتی برای تیم است. برای بازیکنانی نظیر کاماوینگا که اخیرا زیاد بازی نکرده اند. روی کاماوینگا برای حالا و آینده حساب می کنیم. والورده هم همین طور است. نمی دانم که سیستم را عوض کنیم یا نه. سوال خوبی است. به آن فکر کردم اما این سیستم در بازیهای اخیر به ما خیلی کمک کرده است. بال راست نداریم. تنها دلیل تغییر سیستم می تواند همین باشد. شاید سیستم را به ۲-۴-۴ عوض کنیم. باید تا شب منتظر بمانم و در آن زمان تصمیم می گیرم.”

هازارد برای دو بازی متوالی اماده است؟” باید ریکاوری هر بازیکن را بررسی کنیم. دیروز اماده بودند. مثل بقیه روی ریکاوری کار کرد. امروز تمرین خواهد کرد و بعد از تمرین بررسی می کنیم. او وینگری نیست که در جناحین بازی کند و از این حیث شبیه وینیسیوس نیست. می تواند در سمت چپ و کمی عقب تر از مهاجم بازی کند. این گزینه ایست که در زمان بازیش باید در نظر بگیریم چرا که انتظار دارم که یک بازیکن در پستش راحت باشد.”

مشکل در مقابل تیم های دفاعی:”باید از فرصت ها استفاده کنیم. یکی از مربیانم به من می گفت که وقتی تملک توپ داری و گل نمی خوری، شانس بیشتری برای بردن داری. باید تحرک بیشتری داشته باشیم و فضاها را باز کنیم. سه هفته پیش مقابل بیلبائو بازی کردیم که از آن زمان تیم متفاوتی شده اند و با جدیت بیشتری بازی می کنند.”

با وجود غایبان چه حسی دارید؟” بازی سرگرم کننده ایست. خیلی مشکل است. جو متفاوتی در سن مامس وچود دارد. فرصتی است تا کیفیت تیم را نشان بدهیم.”

شرایط ایسکو عوض شده؟” از نظر شخصی و مربی شرایط مشکلی است. این بازیکن فرصت نداشته تا توانایی هایش را نشان بدهد اما کیفیت بالایی دارد. تیم بدون او روند خوبی داشته است. در مورد ایسکو صحبت شد اما می توانم در مورد ناچو، کاماوینگا، مارسلو و … هم صحبت کنم. روند خوب تیم تاثیر گذاشته است. دقایقی برای نشان دادن کیفیتشان نداشته اند. از نظر حرفه ای ایسکو مثل بقیه است و رفتار خوبی داشته است. نه با او درگیری داشتم و نه از او خشمگین هستم. از نظر حرفه ای پذیرفت که تیم خوب کار می کند. منتظر فرصتش خواهد بود. در حال حاضر آماده نیست اما اگر حضور داشت، بازی فردا می توانست فرصتی برایش باشد.”

سبایوس:” خیلی خوب است اما فکر نمی کنم که در لیست باشد چرا که مدت زیادی است که بازی نکرده. اما کیفیتش را نشان داده و انگیزه بالایی دارد. فردا روی او ریسک نمی کنم. وقتی برای سال ۲۰۲۲ برگردیم، بخش مهمی از تیم خواهد بود.

هازارد از نظر بدنی آماده بازی فرداست؟” یک ماه است که خوب تمرین کرده است. اگر فردا بازی کند، فکر نمی کنم که خطر مصدومیت برایش وجود داشته باشد. آماده است.”

تملک توپ:” برای تعیین ریتم بازی مهم است و اگر کنترل توپ را داشته باشی، کارت آسان تر است. هر چقدر تملک توپ کمتری داشته باشی، ریسک ضدحمله خوردن کمتر است. از بازیکنانم می خواهم که کنترل توپ منطقی را داشته باشند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«با ایسکو درگیری نداشتم؛ هازارد نمی تواند در جناحین بازی کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ