آماری که دروغ ها را ثابت می کند: کاسمیرو خشن ترین هافبک لالیگا نیست!

0

رئال مادرید نیوز: قطعا تکل کاسمیرو مقابل آلخو در بازی رئال مادرید و کادیز تکل خشنی بود که بهتر بود بازیکن برزیلی احتیاط می کرد اما حقیقت این است که مشخص نیست که چرا در روزهای اخیر برای یک تکل ساده در میانه زمین که هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشته و حتی اگر کاسمیرو اخراج می شد هم مشخص نبود که باعث تغییر نتیجه می شد یا نمی شد، این قدر بزرگنمایی می شود.

در حقیقت در روزهای اخیر این که بازیکنی از رئال در میانه زمین روی بازیکن حریف تکل زده به سوژه داغ رسانه ها به خصوص کاتالان ها تبدیل شده است چرا که معتقدند که کارت زرد کافی نبوده و بازیکن برزیلی باید اخراج می شده است.

کاسمیرو مجموعا ۲۰۶ بازی برای رئال در لالیگا داشته و ۱۵۹۲۶ دقیقه بازی کرده که ۳۷۵ خطا مرتکب شده یعنی در هر بازی ۱.۸۲ خطا مرتکب شده است. او ۵۳ کارت زرد و دو کارت قرمز گرفته که داوران مورسیایی، گالیشایی، آندلوسی و کاتالان به او کارت گرفته اند. سرجیو بوسکتس در ۴۳۲ بازی و ۳۳۴۰۶ دقیقه ۱۱۴ کارت زرد گرفته و ۵۱۱ خطا انجام داده یعنی ۱.۱۸ خطا در هر بازی داشته است. در حقیقت آمار کاسمیرو و بوسکتس مشابه است هر چند که برخی می خواهند بازیکن برزیلی را  خشن تر جلوه بدهند. فرناندو رژس هافبک سویا ۸۱ بازی و ۶۴۹۴ دقیقه در لالیگا داشته که ۲۴ کارت زرد گرفته و ۹۲ خطا مرتکب شده (۱.۱۴ تا در هر بازی) کوکه در اتلتیکو ۳۰۸ بازی داشته که ۶۸ کارت زرد و دو کارت قرمز گرفته و ۳۴۰ خطا مرتکب شده (۰.۹۲ خطا در هر بازی)..

اگر از فصل ۰۹-۲۰۰۸ هافبک هایی با بیش از ۵۰ بازی در لالیگا را بررسی کنیم، کاسمیرو از نظر میانگین تعداد خطا در هر بازی در رده ۴۳ قرار می گیرد. لاس دیارا هافبک فرانسوی سابق رئال با ۲.۶۶ خطا در هر بازی رکورد دار است و یانخل هررا با ۲.۵۶ از گرانادا  و گابی با ۲.۵۳ از ساراگوسا در رده های بعدی هستند. میکل مرینو با ۲.۳۸ خطا در سوسیه داد هفتم است و رائول گارسیا با ۲.۲۶ خطا دهم است.گابی وقتی از ساراگوسا به اتلتیکو رفت با ۲.۰۵ خطا در رده بیستم قرار می گیرد.

از میان هافبک های فعال، پاپه دیوپ با ۲.۰۸ خطا در لوانته و ۲.۰۶ خطا در دوران حضورش در اسپانیول رکورد دار است. توماس پینا با ۲.۱ خطا در آلاوس و ۲.۰۹  خطا در مایورکا در رده بعدی است.ش

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آماری که دروغ ها را ثابت می کند: کاسمیرو خشن ترین هافبک لالیگا نیست!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ