مجیدی: بازی همانطور پیش رفت که پیش‌بینی کرده بودیم/ با عزت‌اللهی صحبت نکرده‌ایم

0

پایگاه خبری ساتین- فرهاد مجیدی، سرمربی باشگاه استقلال می‌گوید بازی تیمش مقابل پدیده مشهد طوری پیش رفته که آنها پیش‌بینی می‌کردند.

به گزارش ساتین، فرهاد مجیدی پس از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی طبق چیزی که پیش بینی کرده بودیم پیش رفت. توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به آن‌ها بابت برد و گل نخوردن در این بازی که برایمان مهم بود، تبریک می‌گویم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در کل به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

عملکرد ژستد؟

ژستد در چند بازی موفق به گلزنی نشده بود ولی در همان بازی‌ها هم از عملکرد او راضی بودم. او یک ساتینست حرفه‌ای است و به تیم ما خیلی کمک می‌کند. خوشبختانه امروز او گلزنی کرد و امیدوارم که در بازی‌های بعدی این روند را ادامه دهد.

آسیا؟

ما هم مثل هواداران نگران این موضوع هستیم و فکر می‌کنم سردار آجورلو با درایتی که دارند، می‌توانند این مشکل را حل کنند. 

سلمانی و قاسمی‌نژاد؟

اولا سلمانی دفاع چپ نیست و وینگ بک چپ ما بازی می‌کند و ما از او خواستیم در شرایط حمله به تیم کمک کند. به نحو احسن او این وظیفه را انجام داده است. از او کاملا راضی هستم. قاسمی‌نژاد هم در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرده بود و روی او حساب کرده بودیم ولی متاسفانه یک شکایتی ظاهرا باشگاه پدیده از او کرده است. البته مشکلی نبود و ما خواستیم ریسک نکنیم و در لیست بازی او را نگذاشتیم تا مشکلش حل شود. اجازه دهید با مسئولان استقلال فردا صحبت کنیم تا موضوع حل شود. امین بازیکن با اخلاق و فنی است و دوست داریم به شرایط خوبش برگردد و به ما کمک کند.

عزت‌اللهی؟

من دیروز هم گفتم ما با کسی صحبت نکرده‌ایم و کسی را مدنظر نداریم و تنها یک هافبک خارجی را مد نظر داریم و با او صحبت کرده‌ایم که نیم فصل به ما اضافه شود. ما لیست مازاد نداریم و من به همه بازیکنانم تا آخر فصل نیاز دارم و فقط یک بازیکن خارجی مدنظر ماست که باشگاه در حال انجام مقدمات کار اوست که نیم فصل به ما اضافه شود.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مجیدی: بازی همانطور پیش رفت که پیش‌بینی کرده بودیم/ با عزت‌اللهی صحبت نکرده‌ایم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ