صحنه جنجالی دربی، سوژه کنایه عضو کمیته داوران به مجیدی

0

پایگاه خبری ساتین-  عضو جدید کمیته داوران در برنامه امروز سلام صبح بخیر در مورد صحنه مشکوک دربی صحبت کرد.

به گزارش ساتین، در دقایق پایانی دربی ۹۷ فرشاد با یک تکل از پشت باعث سرنگونی رودی ژستد مهاجم استقلال شد که موعود بنیادی‌فرد داور آن دیدار اعتقادی به خطا نداشت تا در کنفرانس خبری سرمربی استقلال در پایان بازی، شاهد واکنش مجیدی به آن صحنه باشیم:”غیر از صحنه دقیقه ۸۷ بازی صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان و رسانه‌ها و فرگوسن‌های وطنی نمی‌گویند فرار رو به جلو، پنالتی ما دیده نشد.”

علی خسروی عضو جدید کمیته داوران که مهمان برنامه امروز سلام صبح بخیر بود، واکنش قابل توجهی به صحبتهای سرمربی استقلال داشت.

خسروی در برنامه امروز سلام صبح بخیر در بخشی از صحبت هایش  درمورد اشتباهات تاثیر گذار داوری در هفته های اخیر با تایید اشتباه بنیادی فر در پنالتی اعلام نکردن آن صحنه، کنایه ای به مجیدی زد و گفت: “مثلا آقا فرهاد مجیدی که یک ساتینست بزرگ بوده، گفت من تا دقیقه ۸۷ بازی را کاری ندارم! در دقیقه ۸۷ پنالتی ما چه شد؟”

خسروی ادامه داد: “من یک سوال دارم: تا دقیقه ۸۷ تیم چه کار می‌کرد؟ آیا نباید استقلال بازی‌اش را جلوی پرسپولیس می‌کرد؟ همه گفتیم آن صحنه هم پنالتی بود. در این مورد صحبت کردیم اما خود بنیادی‌فرد اعتقاد داشت پنالتی نیست. البته از زوایای دوربین‌های تلویزیونی مشخص بود در آن صحنه روی مهاجم استقلال خطا انجام شده است.”

باید دید مجیدی یا باشگاه استقلال به این صحبت های خسروی واکنشی نشان می‌دهند یا نه.

۹۶۹۷

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

صحنه جنجالی دربی، سوژه کنایه عضو کمیته داوران به مجیدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ