بخاری هرمتیک چیست و چگونه کار می کند؟

0

قیمت بخاری هرمتیک نیک کالا ، بخاری هرمتیک چگونه کار میکند ، قیمت بخاری هرمتیک دیجی کالا ، قیمت بخاری هرمتیک سپهرالکتریک

منظور از بخاری هوشمند چیست (هرمتیک)

امروزه بخاری‌های گازی نیز همانند سایر اقلام و تجهیزات مورد استفاده روزمره با تغییرات بنیادی از نظر ظاهری و ساختاری مواجه شده‌اند.

به‌کارگیری فناوری‌های نوین و ساختار جدید موجب گردیده که نسل جدید بخاری علاوه بر ایمن بودن مصرف بسیار پایین‌تری نسبت به بخاری‌های نسل گذشته داشته باشد. که مفهوم آن علاوه بر کاهش مصرف سوخت کاهش چشمگیر آلاینده‌های حاصل از احتراق است.

قطعاً توجه به نقاط قوت نسل جدید بخاری‌ها می‌تواند جذابیت استفاده از آن‌ها را دوچندان نماید. در زیر به عناوین برخی از این مزایا اشاره‌ شده است:

  • تأمین هوای مورد نیاز برای احتراق از خارج ساختمان
  • انتقال گازهای حاصل از احتراق به بیرون ساختمان
  • کاهش چشمگیر مصرف گاز
  • بدنه سرد و ایمن بخاری که امکان شخصی‌سازی بدنه بخاری را متناسب با دکوراسیون محل نصب فراهم می‌نماید.
  • رده انرژی A
  • سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند
  • امکان برنامه‌ریزی سالیانه زمان‌های فعالیت بخاری (روز – ساعت)
  • کاهش چشمگیر گازهای حاصل از احتراق

نحوه کار بخاری‌های هرمتیک شوکت

بخاری های هرمتیک از محفظه احتراق بسته بهره می برند و شعله آن ارتباط مستقیم با هوای اتاق ندارد. در این هیترها هوای مورد نیاز برای احتراق از بیرون ساختمان تأمین می شود. به این منظور یک دودکش دوجداره طراحی شده که به صورت دو لوله هم محور داخل یکدیگر قرار گرفته اند.

فرایند جذب اکسیژن و دفع گازهای حاصل از احتراق به این صورت است که هوای مورد نیاز برای احتراق، از طریق لوله هم محور بیرونی و از خارج از ساختمان به بخاری وارد می شود و در عین حال دود از طریق لوله هم محور داخلی، به بیرون منتقل می شود. بخاری های شوکت برای این فرایند از یک فن بهره می برند تا برگشت گاز مونوکسید کربن رخ ندهد. در نهایت از طریق احتراق صورت گرفته در بخاری، مبدل حرارتی ویژه گرم می شود و گرما از طریق یک فن به محیط انتقال می‌یابد. به گفته سازنده، حداکثر صدای حین کار مدل SH27 کمتر از ۴۰ دسی‌بل است.

نحوه کار بخاری های شوکت موجب شده هیچ گونه مشکل کاهش اکسیژن فضای داخلی پیش نیاید و علاوه بر این نیازی به باز گذاشتن هیچ در و پنجره ای برای تنفس بخاری از داخل نباشد.

جنس ورق هایی که داخل بخاری ها استفاده شده، گالوانیزه هستند اما لوله دفع گازهای احتراق از آلومینیوم ساخته شده تا در آب و هوای مرطوب هم از هر گونه زنگ زدگی در امان باشد.

قیمت بخاری هرمتیک بهترین بخاری گازی بخاری هرمتیک بخاری گازی جدید

برد اصلی بخاری هرمتیک شوکت

قیمت بخاری هرمتیک کم مصرف و هوشمند شوکت مدل SH27

۷,۷۸۵,۰۰۰ تومان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ