امین قاسمی‌نژاد محروم نیست

0

پایگاه خبری ساتین- عدم حضور مهاجم استقلال در ترکیب این تیم برابر فولاد خوزستان موجب شایعاتی شده بود که در نهایت مشخص شد این عدم حضور به خاطر عملکرد فنی او است.

به گزارش ساتین و به نقل از ایرنا، امین قاسمی‌نژاد که با هزینه زیاد از تیم پدیده مشهد راهی استقلال تهران شد در ۱۲ هفته گذشته نتوانسته نمایش چشمگیری را داشته باشد و در بیشتر بازی‌ها از لیست هجده نفره نیز کنار گذاشته شد. این موجب شده تا برخی خط خوردن وی از لیست بازی برابر فولاد به خاطر محرومیت قلمداد کنند.  

به نظر می‌رسد که خط خوردن امین قاسمی‌نژاد از فهرست استقلال در بازی مقابل پدیده تصمیم فرهاد مجیدی بوده و ارتباطی به مسائل غیر فنی نداشت، ضمن اینکه ابلاغیه‌ای در خصوص این بازیکن  به باشگاه استقلال ارسال نشده بود که از سوی مدیران آبی‌پوشان مورد پیگیری قرار گیرد.

 مهاجم استقلال که در بازی با ۹۰ ارومیه عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت نه محروم است و نه در خطر محرومیت قرار دارد و در صورت نظر مساعد کادر فنی می‌تواند آبی‌پوشان را در ادامه لیگ برتر همراهی کند.

لازم به ذکر است  پیش از این مدیر برنامه‌ سابق قاسمی‌نژاد علیه وی شکایت کرده بود که به آن رسیدگی و رای نهایی به سود بازیکن استقلال صادر شد.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

امین قاسمی‌نژاد محروم نیست

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ