لوئیز فرر:«امباپه حتی در سرویس خانه‌اش هم عکس های رئال مادرید را دارد»

0

رئال مادرید نیوز: لوئیز فرر مدیر فنی سابق پی اس جی در حال حاضر شرکت وکالت ال اف ۳۶۰ را در اختیار دارد. وی نقشی کلیدی در انتقال امباپه به پی اس جی در سال ۲۰۱۷ داشت و حالا در مورد آینده کیلیان صحبت کرد.

انتقال امباپه به پی اس جی:” پی اس جی خیلی تلاش کرد. آنترو در این باره نقش مهمی داشت. امباپه هدف شماره یک آنها بود که بعدش نیمار را خریدند. با توجه به استعداد امباپه که در آن زمان ۱۷ ساله بود، خریدی بسیار استراتژیک به نظر می رسید. سخت تلاش کردیم. تقریبا یک سال کار کردیم. اونای امری هم برای جذبش کلیدی بود. اونای امری برای خریدنش کلیدی بود. به او گفت:” در تیم من فیکس خواهی بود. هر چه بشود تو بازیکن مورد علاقه من هستی.” این قطعا برای جلب نظر او کلیدی بود چرا که در رئال نمی توانست چنین وعده ای داشته باشد. از سویی شرایط مشکلی وجود داشت چرا که پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو برای نیمار باعث شده بود که تا یک سال نتوان هزینه ای داشت. در حال حاضر مربی در دنیا نیست که به بازیکن وعده فیکس شدن بدهد اما امری این کار را کرد و نقشی کلیدی برای ما داشت. او جوانی ۱۷ ساله بود که در تیمی پرستاره نظیر پی اس جی کارهای زیادی انجام داده بود. همیشه اولویت من این بود که به کیلیان نزدیک باشم و در این باره مدیریت باشگاه همه چیز را تحت کنترل خودم گذاشته بود.پس از انتقالش با کیلیان به ایبیزا رفتیم. مشخص بود که شرایط برای کیلیان نسبت به چند ماه قبلش خیلی فرق کرده بود. ۱۸ ساله بود اما همه در جزیره او را می شناختند. چنین چیزی به هیچ وجه به ذهن من خطور نکرده بود.”

نزدیکان امباپه:” به کیلیان خیلی کمک می کنند.  پدرش فوتبالی است و مادرش هم ورزشکار بوده است. توصیه های خیلی خوبی به او می دهند. برای بازیکنان جوان مهم ات که از نزدیکانشان کمک بگیرند. رئال مادرید با زیدان به دنبالش بودند. وقتی که رئال مادرید در معامله ای وارد شود، ممکن است که اتفاقات  عجیب و غیرمنتظره ای رخ بدهد اما  در نهایت همه چیز با موفقیت انجام شد. برای جلب رضایتش به او گفتم:” در این جا بمان. پاریس شهر توست. جام جهانی در پیش است. اول در این جا موفق شو و بعد زمان برای رفتن داری. سه ، چهار سال در این جا باشد و بعد به مادرید برو. زمان داری. بهتر است که در نقش بازیکن بزرگتری به آن جا بروی.” این دلیل من بود. در حال حاضر البته نمی دانم که چه اتفاقی قرار است که بیافتد و اطلاعی ندارم.”

عدم تمدید قرارداد امباپه” همیشه در مصاحبه هایش با شفافیت صحبت کرده و همه چیز را توضیح داده است. تا زمانی که قراردادی امضا نشود، چیزی مشخص نیست. فوتبال همین است. ببینیم چه می شود. نه فقط از نظر فوتبال بلکه از نظر شخصیت کسی مثل امباپه را ندیده بودم. روی کارش تمرکز دارد. از نظر من هنوز می تواند بهتر از این هم باشد. هنوز به سقف خودش نرسیده است. چمپیونزلیگ را کم دارد و می تواند چیزهای بیشتری ببرد.”

رویای رئال مادرید برای امباپه:” خاطره ای را نقل می کنم. در استراتژی که دشاتیم، در لحظه ای به خانه اش به همراه آنترو هنریکه رفتیم. در اواخر می بود و فصل تقریبا تمام شده بود. به سرویس بهداشتی خانه اش رفتیم و حتی در آن جا هم عکس های رئال مادرید را به دیوار خانه اش زده بود. به آنترو گفتم:” به سرویس برو و ببین در آن جا چه چیزی است.” شرایط ما در آن جا مشخص بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

لوئیز فرر:«امباپه حتی در سرویس خانه‌اش هم عکس های رئال مادرید را دارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ