عملکرد موفق رائول ۹۱۳ روز پس از شروع مربیگری؛ روزهای بزرگ در پیش است

0

رئال مادرید نیوز : رائول گونزالس بلانکو روزی سرمربی تیم بزرگسالان رئال خواهد شد. مدیران رئال کاملا مطمئن هستند که رائول دیر یا زود سرمربی  تیم بزرگسالان رئال می شود. رائول فعلا دوران تجربه اندویز را در کاستیا به بهترین شکل طی می کند و استعدادهای خوبی را پرورش داده است.

رائول در حال حاضر ۹۱۳ روز است که در کاستیا مربیگری می کند. او مربیگری را در روز اول زولای ۲۰۱۹ آغاز کرد که جانشین مانولو دیاز ش که از آن زمان تا کنون در ۷۰ بازی خود ۲۸ برد، ۲۱ شکست و ۲۱ تساوی نصیبش شده است. در مقایسه با زیزو آمارش کاملا مشابه است. زیزو نیز ۳۷ بازی سرمربی رئال بود که حاصلش ۱۶ برد، ده تساوی و یازده شکست بود.

رائول فصل گذشته تا آستانه صعود به لیگ دسته دو رفت. تیمش در این فصل در میانه جدول قرار دارد اما مهمترین نکته در مورد رائول مربوط به پرورش استعدادهاست. بلانکو، آریباس، میگل گوتیرز، ماروین و پیتر زیر نظر رائول به تیم بزرگسالان رسیدند و رافا مارین، پابلو رامون، دوتور و گیلا نیز در صف هستند.

سبک رائول کاملا موثر است. او پرشور و حرارت مربیگری می کند و بسیار باشخصیتش است و تجربه اش در رئال مادرید برای مربیگری بسیار کلیدی است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

عملکرد موفق رائول ۹۱۳ روز پس از شروع مربیگری؛ روزهای بزرگ در پیش است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ