حاشیه‌های مظاهری وقتی در استقلال به او بازی نمی‌دهند!

0

پایگاه خبری ساتین- دروازه‌بان محروم تیم فوتبال استقلال همچون فصل گذشته باز هم خود را درگیر حواشی کرده است. این حواشی وقتی رقم خورده که او معمولا جایی در ترکیب آبی‌پوشان نداشته است.

به گزارش ساتین و به نقل از ایسنا، روز جمعه، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رشید مظاهری به دلیل «تخلف انضباطی در تمرین روز پنج‌شنبه ۹ دی» در اختیار باشگاه قرار گرفته و این دروازه‌بان به جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شده است.”رشید مظاهری این بار به علت ایجاد حاشیه در تمرین استقلال و بحث و مجادله‌ای که با یکی از مربیان استقلال داشت، پس از بابک مرادی، جزو بازیکنان مغضوب فرهاد مجیدی قرار گرفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال در یک سال گذشته درگیر مسائل و اتفاقات مختلفی در باشگاه استقلال بود. او پیش از حضور قطعی‌اش در استقلال، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، با احمد مددی مدیرعامل وقت استقلال بر سر قراردادش مشکلاتی داشت و در روند مذاکرات خود، نتوانست با مدیرعامل وقت استقلال توافق کند و این مساله باعث شد که این بازیکن یکی از جداشده‌های آبی‌پوشان تلقی شود اما با حضور مصطفی آجورلو، مدیرعامل فعلی باشگاه، شرایط برای این دروازه‌بان تغییر کرد و در پایان در جمع آبی‌ها ماندنی شد.

اما مظاهری فصل پیش هم چنین حاشیه‌ای را در تمرین استقلال داشت و این بازیکن در روزهای آخر حضور محمود فکری و کادر فنی‌اش در استقلال، با سعید عزیزیان، مربی وقت دروازه‌بان‌های استقلال، درگیری شدیدی داشت و این مساله باعث شد تا محمود فکری هم او را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد.

سعید عزیزیان مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال درباره دعوای میان او و رشید مظاهری اظهار کرد: «مظاهری الفاظ رکیکی علیه من به کار برد که جای شکایت دارد. متأسفانه هر وقت که قرار نبود این دروازه‌بان بازی کند مشکلاتی پیش می‌آمد. به نظر خودم زمانی که مظاهری می‌دید احتمال بازی نکردنش وجود دارد کارهایی انجام می‌داد. برای همین بازی مس رفسنجان هم وقتی موضوع را فهمید در محل تمرین به من گفت چرا نگاه نمی‌کنید یا فلان می‌کنید؛ حاشیه‌ای درست شد که به نظر من تیم را به هم ریخت.»

جنجال میان مظاهری و عزیزیان در پایان با حضور این ۲ نفر در دفتر پلیس تهران حل شد اما این دروازه‌بان باز هم در تمرینات استقلال حاشیه ایجاد کرد و این اتفاق هم در حالی رقم خورد که این بازیکن روزهایی را در استقلال سپری می‌کند که در ترکیب استقلال به هیچ عنوان جایی ندارد و حتی در لیست ۱۸ نفره مجیدی هم در اکثر بازی‌ها حضور نداشته است.

دروازه‌بان استقلال مشخصا وقتی دیده که نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود، تن به حواشی‌ای داده است که باعث شده خود را از فضای حرفه‌ای دور نگه دارد. رفتار دروازه‌بان استقلال و  این حاشیه‌ها، مسیر ساتین و حرفه‌ای‌اش را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

با این حال این دروازه‌بان باید به کمیته انضباطی باشگاه استقلال برود و پاسخگوی حاشیه پیش آمده در تمرین استقلال باشد و باید دید این روند مظاهری در استقلال، چه آینده‌ای را برای این دروازه‌بان رقم خواهد زد.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حاشیه‌های مظاهری وقتی در استقلال به او بازی نمی‌دهند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ