ستاره پرسپولیس: دچار پارگی رباط شده‌ام؛ با قدرت برمی‌گردم/ حتما حکمتی بوده …

0

پرسپولیس نیوز –

بدون شک پدیده این فصل پرسپولیس، محمد شریفی است؛ هافبک دفاعی جوان پرسپولیس از بازی مقابل پیکان به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در دیدار مقابل ویستا توربین و ذوب آهن هم به صورت فیکس به میدان رفت.

شریفی حتی در دیدار مقابل ویستا توربین موفق شد اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند ولی در بازی با ذوب آهن بدشانسی باعث شد تا او دچار آسیب دیدگی شود.

شریفی در برخورد با بازیکن ذوب آهن از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و دیدار مقابل سپاهان را از دست داد. حالا خبر رسیده رباط کتف شریفی پاره شده و او چند بازی آینده تیمش را هم از دست خواهد داد.

با محمد تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیتش باخبر شویم. پدیده این فصل پرسپولیس به پرسپولیس نیوز گفت:  چند روز پیش به بیمارستان رفتم و از کتفم عکس گرفتم که مشخص شد رباط کتف چپم دچار پارگی شده است. فعلاً که پزشکان تشخیص دادند جراحی لازم نیست و باید فیزیوتراپی انجام دهم و روند درمانی را هم به این شکل سپری کنم اما حداقل دو سه هفته‌ای زمان خواهد برد تا بتوانم به تمرینات و بازی ها برگردم.

وی اضافه کرد: حالا باید ببینیم شرایط در ادامه به چه شکلی پیش می‌رود. به هر حال حتماً حکمتی در این موضوع بوده است. مصدومیت و آسیب‌دیدگی هم جزئی از فوتبال است و برای هر بازیکنی ممکن است در هر مقطعی از فصل پیش بیاید.

شریفی گفت: فعلاً هم خیلی جدی روند درمانی را پیگیری و توصیه‌های پزشکان را اجرا می‌کنم تا هر چه زودتر بتوانم به میادین برگردم. از همه همبازیان، کادرفنی و هواداران پرسپولیس که در این چند روز جویای حالم بودند و به من روحیه دادند،  تشکر می کنم. مطمئن باشید با قدرت به تمرینات برمی گردم و در خدمت تیم محبوبم خواهم بود.

شریفی در خصوص وضعیت پرسپولیس و برتری مقابل سپاهان هم گفت: خداراشکر بچه ها موفق شدند سپاهان را شکست دهند و خیلی از این بابت خوشحالم. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ و البته بازی حساس مقابل تراکتور را هم با همین قدرت بازی کنیم تا هوادارانمان خوشحال شوند.

اخبار فوری پرسپولیس

ستاره پرسپولیس: دچار پارگی رباط شده‌ام؛ با قدرت برمی‌گردم/ حتما حکمتی بوده …

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ