آنچلوتی:«مربیان قدیمی باید خودشان را به روز کنند؛ مدیریت بازیکنان مشکل تر از قبل است»

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در مورد شکست رئال مادرید مقابل ختافه گفت:” به چند دلیل شکست خوردیم: مثبت شدن تست کرونایی ها، برخی مصدومیت ها، بازگشت به درون زمین پس از ده روز استراحت و … تیم منسجم است. ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داشتیم. ده بازی متوالی را بردیم و این به ما روحیه مهمی داد. بعد از آن نوبت ختافه بود. خلاصه اش این است: هنوز در تعطیلات بودیم. بزرگی رئال مادرید؟ رئال مادرید باشگاه بزرگی است و از همه چیزفراتر است. البته از نظر شخصی تجربه مشابهی را در میلان هم داشتم که آن هم باشگاه بزرگی است.”

مربیگری در رم:” فقط یک بار نیمچه فرصتی ایجاد شد و با فرانکو بالدینی صحبت کردم. این اتفاق مدتها پیش رخ داد. حیف شد. دوست داشتم با فرانچسکو توتی کار کنم.”

ساری در لاتزیو:” انتخاب خوبی است. شخص مناسبی برای شروع پروژه ای جدید پس از سالها کار کردن با سیمونه اینزاگی است.”

چالش اینتر برای اینزاگی:” اینتر مدعی لیگ است و از مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعود کردند. سیمونه مربی خوبی است. رفتن لوکاکو و حکیمی را بدون مشکل مدیریت کرد.”

نسل جدید مربیان:” جوان ها خوب هستند و مربیان دیگر مثل خودم، مورینیو، ساری و کلوپ که مربیان قدیمی تری هستیم باید خودمان را به روز نگه داریم.”

پیشرفت شخصیت مربیگری:” در سال ۱۹۹۵ وقتی این شغل را کنار کردم، لیست ها شامل  شانزده تا هجده بازیکن بود و فقط چند دستیار وجود داشتند. امروز ۲۶ بازیکن در اختیار دارم و ده نفر در کادر فنی هستند. مدیریت بازیکنان مشکل تر است. آمار و تکنولوژی مشکل ساز نیست بلکه کاملا برعکس است. جذاب است که شرایط تیم ها بررسی شود. تا چند سال پیش غیرقابل تصور بود که همه چیز از صفر شروع شود. حالا با یازده بازیکن بازی می کنیم هر چند که فکر می کنم که زمانی که دروازه بان بیشتر از هافبک ها توپ را لمس کند، چیزی مشکل دارد.”

گواردیولا بهترین مربی تاریخ است؟” پپ یکی از بهترین هاست. آسان نیست که آمار دقیقی منتشر کنیم. بزرگی یک مربی این است که همیشه موفقیت هایش او را ارزیابی می کنند. البته این تنها پارامتر نیست. باید تفکرات، نوآوری ها و ابزار هم مورد بررسی قرار بگیرند.بدون تردید گواردیولا نقش مهمی در تاریخ فوتبال دارد.”

کلوپ:”دوستش دارم چون مثل مورینیو شخصیتی باهوش و صادق دارد. در این دو سال کرونا، یورگن چندین پیام مثبت برای من فرستاده است.”

ضدواکسن ها:” کرونا هنوز تمام نشده اما واکسن ها و داروهای جدید به ما کمک می کنند تا در این جنگ پیروز شویم. باید به علم و افراد باتجربه تر کمک کنیم.افرادی که همه چیز را بررسی کردند و نقش مهمی داشته اند.کرونا باعث کشف دوباره روابط انسانی شد. با توجه به رنج، ترس و تصاویر کامیون های های نظامی، گاهی نمی توان در مورد سیستم ارزشگذاری ارزیابی دقیقی داشت.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«مربیان قدیمی باید خودشان را به روز کنند؛ مدیریت بازیکنان مشکل تر از قبل است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ