آمار می گوید: به مشکل خوردن رئال مادرید مقابل تیم های کوچک

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در این فصل بدترین نتایج را مقابل تیم های کوچک گرفته است. در حقیقت به نظر می رسد که رئال تیم های کوچک را دستکم می گیرد و همین مسئله به ناکامی اش منجر می شود.

رئال در مقابل ختافه ۷۳.۶۸ درصد تملک توپ داشت اما باز هم در مقابل تیمی با دفاعی بسته به مشکل خورد. در حقیقت رئال در این فصل در بازیهایی که بیشترین تملک را داشته پیروز نشده است: ۸۲.۰۶ درصد تملک توپ برای تساوی بدون گل مقابل ختافه، ۷۵.۶۶ درصد تملک توپ در شکست مقابل شریف، ۷۴.۷۳ درصد تملک توپ برای تساوی مقابل اوساسونا. در حقیقت رئال مادرید در این چهار بازی با وجود تملک توپ بالا فقط یک گل زده که آن هم از روی نقطه پنالتی مقابل شریف بود. رئال در شکست مقابل شریف و تساوی مقابل لوانته نیز ۶۵.۵۳ و ۶۱.۴۲ درصد تملک توپ را داشت. تنها باری که رئال در این فصل تملک توپ بالایی نداشت و امتیاز از دست داد مربوط به تساوی بدون گل مقابل ویارئال با ۴۸.۶۷ ذرصد تملک توپ بود.

رئال در این فصل هر هشت تیم بالای جدول لالیگا را شکست داده است  در حالی که از میان پنج تیم پایین جدلو فقط الچه و الاوز را شکست داده و مقابل آلاوز باخته و مقابل کادیز و لوانته به تساوی بدون گل تن داده است. البته این اتفاق برای رئال غیرمرسوم نیست. رئال در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز در حالی قهرمان لالیگا شد که سه شکست لالیگایی اش مقابل تیم های نیمه دوم جدول شامل مایورکایی بود که سقوط کرد. این در حالی بود که رئال در چهارده بازی در مقابل هشت تیم بالای جدول در آن فصل فقط سه تساوی داشت و یازده بازی دیگر را برد. فصل گذشته نیز این ماجرا وجود داشت. رئال مادرید شش بازی مقابل سه تیم پایین جدول را برد اما در مقابل تیم های دوازدهم، سیزدهم، چهاردهم و شانزدهم جدول شکست خورد. رئال مادرید فصل گذشته میانگین تملک توپ ۵۹.۴۶ درصد را داشت و در بازیهایی امتیاز از دست داد که تملک توپ بالایی نداشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آمار می گوید: به مشکل خوردن رئال مادرید مقابل تیم های کوچک

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ