شیرجه‌های هادی به یاد شیر کپنهاگ (عکس)

0

پایگاه خبری ساتین – هادی طباطبایی در بازی نمادین منتخب تیم ملی و سرخابی ها سیوهای جالبی داشت و نشان داد با وجود کنار گذاشتن فوتبال خیلی هم از آمادگی بدنی دور نیست. 

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، هادی طباطبایی با پیراهن و شلوار مشکی در چارچوب دروازه قرار گرفته بود اما جورابی که بر تن کرده بود قرمز بود! قطع به یقین او اگر در دوران حضور در جمع آبی ها این کار را می کرد با حواشی زیادی روبرو می شد.

مرد شماره یک آبی ها در سال های نه چندان دور البته نشان داد کمی اضافه وزن دارد اما روی توپ هایی که به سمتش می آمد با هر تقلایی سعی می کرد توپ را از آن خود کند تا لقب شیر کپنهاگ هم چنان به روی او باقی بماند. هادی طباطبایی بعد از کنار گذاشتن فوتبال در برهه ای به سمت مربیگری آمد حتی به عنوان مربی به کادر فنی تیم زیر ۲۳ سال ایران هم راه پیدا کرد اما به یکباره در ادامه مسیر تبدیل به یک منتقد و تحلیل گر فوتبال شده است و در سال های اخیر بارها و بارها به مدیریت باشگاه استقلال نقد وارد کرده است. 

بدون شک هادی طباطبایی هم دیروز در بازی نمادین منتخب سرخابی ها و منتخب تیم ملی از دیدار با دوستان قدیمی اش خوشحال شده است.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شیرجه‌های هادی به یاد شیر کپنهاگ (عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ