دلخوری اوکراینی ها از بازی نکردن لونین در رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : آندری لونین دروازه بان اوکراینی در سال ۲۰۱۸ به رئال مادرید آمد و در سال ۲۰۱۹ بهترین دروازه بان زیر ۲۰ سال جهان شد. لونین تا کنون دو بازی در رئال داشته که هر دو در کوپا دل ری مقابل آلکویانو بوده است.

لونین در مقابل آلکویانو در چهارشنبه گذشته نمایش جالبی نداشت چرا که بارها توپ لو داد. البته آنچلوتی در پایان بازی از او دفاع کرد و گفت که کارش خوب بوده و در کار با توپ می تواند بهتر شود. ایتوراته سرمربی دروازه بان های سابق لگانس که تجربه کار با لونین را دارد، می گوید:” در سن ۱۹ سالگی  به زبان اسپانیایی با ما خوش و بش می کرد. مشخص بود که می خواهد زمان ما را یاد بگیرد. بعد از سه ماه اسپانیایی صحبت می کرد و تقریبا همه چیز را می فهمید. ذهنیتش متعلق به شوروی است. از تلاش دست برنمی دارد و مدام تمرینات را تکرار می کند. مشخص بود که دروازه بانی در سطح چمپیونزلیگ است. یک دروازه بان در تمرینات آماده نمی شود بلکه در بازیها درس می گیرد و هر چند که لونین در حال حاضر کارش را با یوپیس دنبال می کند اما به ثبات بیشتری نیاز دارد. نمی دانم که این اتفاق در رئال رخ می دهد یا در جای دیگر.”

از سویی ایرینا کوزیوپا خبرنگار اوکراینی می گوید:” مردم در این جا علاقه شان را به دنبال کردن لونین از دست داده اند و منتظر اولین بازیش در لالیگا هستند اما  به طور کلی نگران هستیم چرا که تقریبا هرگز بازی نمی کند. سرمربی اوکراین فکر می کند که لونین با پیوستن به رئال اشتباه کرده چرا که سخت است که دروازه بانی را دعوت کند که در دو سال اخیر عملا بازی نکرده است. نمی تواند این گونه ادامه بدهد. باید بازی کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دلخوری اوکراینی ها از بازی نکردن لونین در رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ