رئال مادرید ۴-۱ والنسیا؛ لرزه به جان ژاوی و بارسلونا

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید بالاخره بیدار شد و بهترین بازی سال ۲۰۲۲ خود را در نیمه دوم بازی با والنسیا داشت تا در استانه ال کلاسیکو لرزه بر اندام ژاوی و تیمش بیافتد.

بارسلونا با دبل وینیسیوس و بنزما در مقابل والنسیا با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و توانست شکست مقابل ختافه را فراموش کند و با اطمینان در صدر جدول لالیگا جای بگیرد و با خیال راحت آماده بازی حساس سوپرجام در روز چهارشنبه شود.

رئال در نیمه اول به خاطر بازی بسته و دفاعی والنسیا نتوانست نمایش جالبی داشته باشد اما با این وجود بنزما از روی نقطه پنالتی تیم را پیش انداخت. والنسیا در نیمه دوم بازتر بازی کرد و همین باعث شد تا رئال راحت تر بازی کند. وینیسیوس با همکاری بنزما اولین گلش در سال ۲۰۲۲ را ثبت کرد. کمی بعد نوبت آسنسیو بود که شوتزنی کند. دفع ناقص سیلسن باعث شد تا وینی در نزدیکی خط دروازه دبلش را تکمیل کند. بنزما در دقایق پایانی کار را تمام کرد تا رئال مادرید پیروزی دلچسبی به دست بیاورد.

هر چند که بارسایی ها پس از دومین پنالتی فصل رئال خیلی سعی داشتند که با تخریب داور محبوبشان هرناندز هرناندز پیروزی رئال را به داوری ربط بدهند اما نمایش درخشان رئال در نیمه دوم حرفی برای گفتن باقی نداشت و حالا می توان گفت که حسابی لرزه بر اندام ژاوی و تیمش افتاده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رئال مادرید ۴-۱ والنسیا؛ لرزه به جان ژاوی و بارسلونا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ