مقایسه شرایط رئال و بارسا برای ال کلاسیکو؛ ریاض سفید خواهد شد؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال و بارسا در حالی به ال کلاسیکوی سوپرجام می رسند که در این فصل شرایط تیم آنچلوتی فرسنگ ها از حریفش بهتر بوده است. دیروز رئال در مقابل والنسیا با نتیجه چهار بر یک پیروز شد در حالی که بارسلونا در لوس کارمنس تن به تساوی داد. روی کاغذ شانس رئال برای بازی چهارشنبه در ریاض خیلی بیشتر است اما ال کلاسیکو همیشه بازی متفاوتی است و رئال مادرید باید مراقب حریف باشد. شرایط دو تیم را در آستانه ال کلاسیکوی چهارشنبه مرور می کنیم:

یک اقیانوس فاصله در امتیازات در لالیگا: رئال مادرید در حال حاضر با دو بازی بیشتر هفده امتیاز تا بارسلونا فاصله دارد. رئال مادرید صدرنشین است و بارسلونا فعلا در رتبه ششم جای گرفته است. بارسا در مقابل گرانادا مساوی کرد اما ممکن بود که به علت اتفاقات بازی با نتیجه سه بر صفر شکست بخورد. ژاوی در پایان بازی مقابل گرانادا گفت که به شدت عصبانی است. ژاوی می داند که ال کلاسیکوی چهارشنبه به شدت برایش حیثیتی است. این در حالیست که رئال در بازی با والنسیا شب کابوس وار در کولیسئوم را فراموش کرد و همچنان قهرماین لالیگا در دستان خودش است.

غایبان پرشمار بارسلونا: رئال مادرید در حالی به ورزشگاه ملک فهد می رود که غیبت ماریانو و بیل به علت مصدومیت قطعی است. کارواخال ریکاوری کرده و یوویچ با منفی شدن تست کرونایش برمی گردد. این در حالیست که شرایط بارسلونا خوب نیست. اریک گارسیا قطعا بازی مقابل رئال را از دست می دهد. آرائوخو امیدوار است که پس از جراحی دستش در این بازی حضور پیدا کند. شرایط بدنی فاتی پس از مصدومیت و پدری پس از ابتلا به کرونا مشخص نیست. هنوز مشخص نیست که ایا فران تورس می تواند در لیست قرار بگیرد یا نه و البته پس از ابتلا به کرونا چه شرایطی دارد.

نقش موثر کورتوا: هر چند که ترشتگن در مسیر احیا شدن است اما بیشتر نگاه ها در ال کلاسیکو به کورتوا خواهد بود.  کورتوا در ۲۱ بازی لالیگا فقط هجده گل خورده و در مقابل والنسیا نیز با توپگیری های بی نظیرش خوش درخشید. آخرین باری که کورتوا بیش از یک گل خورد به بازی مقابل اسپانیول سه ماه پیش برمی گردد.

بنزما – وینیسیوس – آسنسیو در مقابل لوک دی یونگ: آنچلوتی مثبث امیدبخشی را پیدا کرده است. وینیسیوس مهارنشدنی است، بنزما بیشتر از همیشه گل می زند (روی هم ۳۶ تا از ۶۲ گل رئال توسط آنها به ثبت رسیده یعنی ۵۸ درصد) و حالا آسنسیو هم به آنها اضافه شده است. به نظر می رسد که آنچلوتی با این سه نفر به مثلث دلخواهش رسیده است. رودریگو گوئس نیز از روی نیمکت منتظر فرصتش خواهد بود. در ترکیب بارسا البته لوک دی یونگ مهاجم هلندی بالاخره خودش را پیدا کرده است. لوک در مقابل مایورکا و گرانادا گلزنی کرده و این دو گل چهار امتیاز به بارسا داده است. لوک در ریاض مقابل آلابا و میلیتائو قرار می گیرد.

ارزش تجربه: مودریچ در سن ۳۵ سالگی همچنان بهترین شرایط بدنی خود را دارد. خط هافبک باتجربه رئال مادرید باید مقابل جوان های بارسا قرار بگیرد. گاوی در لوس کارمنس با دریافت کارت قرمز نشان داد که هنوز بی تجربه است آن هم در حالی کروس، کاسمیرو و مودریچ کوله باری از تجربه را دارند. نیکو، جوتگلا و عبده دیگر جوان های بارسا هستند که مشخص نیست که ایا آمادگی لازم برای بازی بزرگی نظیر ال کلاسیکو را دارند یا نه.

کارلتو به سیستم ایده آلش رسیده اما ژاوی نه:  از نظر تاکتیکی شرایط رئال بهتر است. در حالی که ژاوی همچنان به جستجو برای تیم ایده آلش ادامه می دهد و تیمش در دقایق پایانی به شدت افت می کند (گل خوانمی برای بتیس در دقیقه ۷۹ ، گل چیمی آویلا در دقیقه ۸۶ ، گل پوئرتاس در دقیقه ۸۹ و…) اما آنچلوتی از زمان شکست مقابل اسپانیول به سیستم ۳-۳-۴ رسیده است.رئال مادرید روند پانزده بازی متوالی بدون شکست را تا پیش از بازی مقابل ختافه داشت.

جنجال دمبله: بارسا در حالی به ال کلاسیکو می رسد که وینگرهای آماده ای ندارد. عثمان دمبله آماده ترین عنصر هجومی این تیم در لیست فروش قرار دارد. بازیکن فرانسوی برای تمدید با بارسا به توافق نرسیده و کاتالان ها او را در لیست فروش قرار داده اند. دمبله بدون روشن شدن آینده اش به عربستان می آید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مقایسه شرایط رئال و بارسا برای ال کلاسیکو؛ ریاض سفید خواهد شد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ