لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو با حضور فاتی

0

رئال مادرید نیوز : لیست بارسلونا برای بازیهای سوپرجام در عربستان اعلام شد که  کاتالان ها باید چهارشنبه به مصاف رئال مادرید بیایند. آنسو فاتی پس از دو ماه مصدومیت در لیست قرار گرفته است. آرائوخو و فرنکی دی یونگ نیز که هنوز از نظر پزشکی اوکی نگرفته اند هم در لیست هستند.

لیست بارسلونا بدین شرح است: ترشتگن، دست، پیکه، آرائوخو، سرجیو بوسکتس، ریکی پوچ، دمبله، دنی آلوز، ممفیس دیپای، آنسو فاتی، نتو، لنگله، لوک دی یونگ، جوردی آلبا، فرنکی دی یونگ، مینگزا، اومتیتی، اینیاکی پنیا، نیکو، جوتگلا، گاوی، بالده، عبده و آلوارو سانز.

فاتی در این فصل فقط هشت بازی و ۳۷۶ دقیقه داشته که چهار گل به ثمر رسانده است. او تا کنون چهار بار مقابل رئال بازی کرده که حاصلش سه  شکست و یک تساوی بوده است. آرائوخو، بریتویت و دی یونگ امروز در بخشی از تمرین گروهی حضور پیدا کردند. بارسا قرار است که سه شنبه شب در ورزشگاه فیصل تمریناتش را پیگیری کند. بریتویت، روبرتو و گارسیا غایبان و مصدومان قطعی رئال مقابل رئال هستند. پدری هنوز به کرونا مبتلا است و فران تورس نیز فعلا به کرونا مبتلاست اما بالاخره با تمدید قرارداد اومتیتی در لیست قرار گرفت. هر دو بازییکن به علت ابتلا به کرونا از لیست خط خوردند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو با حضور فاتی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ