رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا؛ بادکنک «الژاوی» ترکید!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید توانست در مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد.

در حقیقت رئال مادرید که در نیمه دوم بازی در ورزشگاه ملک فهد ریاض نمایش ضعیفی از خود ارائه داده بود، توانست به لطف گل والورده در وقت اضافه به پیروزی برسد و به فینال برسد و بدین ترتیب بادکنک ژآوی و جوان هایش ترکید. در حقیقت هر چند که میلیتائو با دو اشتباه وحشتناک دو بار بارسا را به بازی برگردانده بود، رئال مادرید به پیروزی رسید. مصدومیت لحظه آخری داوید آلابا و نبود وی کاملا مشهود بود.

رئال مادرید در نیمه اول تیم غالب میدان بود. وینیسیوس جونیور با یک فرار درخشان روی توپگیری و پاس طلایی بنزما گلزنی کرد.در حالی که به نظر می رسید که رئال به سادگی در نیمه اول پیروز می شود، اشتباه احمقانه میلیتائو باعث شد تا رئال گل بخورد. بازیکن برزیلی به جای این که توپ را به جناحین دفع کند، توپ را به  پای لوک دی یونگ کوبید تا رئال با انگیزه به نیمه دوم برسد. بارسا در نیمه دوم به لطف همین گل با روحیه بهتری بازی کرد. آسنسیو پس از نمایشی ضعیف و از دست دادن چند موقعیت طلایی جایش را به رودریگو داد تا رئال دوباره به بازی برگردد. رئال با مثلث وینی-بنزما-رودریگو بهتر بازی کرد و در نهایت روی یک حمله همه جانبه، کریم توانست گل دوم را بزند. میلیتائو باز هم خرابکاری کرد و روی یک ارسال در مقابل فاتی جا ماند تا بازیکن بارسا با ضربه سر گل بزند.

کار به وقت اضافه کشیده شد که رئال از کندی مدافعان و هافبک های بارسا استفاده کرد و روی یک ضدحمله برق آسا روی پاس رودریگو، جای خالی تماشایی وینیسیوس و ضربه فدریکو والورده به گل رسید و به فینال رسید. رئال مادرید در فینال باید در روز یکشنبه به مصاف برنده بازی بیلبائو و اتلتیکو برود.

رئال مادرید حالا به رکورد صد برد در ال کلاسیکوها رسیده و یک بازی تا کسب اولین جام فصل ۲۲-۲۰۲۱ فاصله دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا؛ بادکنک «الژاوی» ترکید!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ