به جا مانده از ال کلاسیکو: بردن در خون رئال مادرید است

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا نوشت.

باز هم عربستان
در مقابل بهترین بارسای سالهای اخیر ، رئال مادرید با خون همیشگی خود ظاهر شد و سبک اسطوره ای و همیشگی خود را داشت، سبکی بر مبنای بردن. این تیم به درصد تملک توپ یا تعداد موقعیت نگاه نمی کند. در این جا همه با غرور نسبت به پیراهن بازی می کنند و می خواهند هر طور که شده همه مشکلات را پشت سر بگذارند (گل لوک دی یونگ روی ریباند یا گل فاتی که بازی را به وقت اضافه کشاند…) ارتش آنچلوتی دست اندازها را با موفقیت پشت سر گذاشت و ایده فوتبالی خود را تغییر نداد. رئال منسجم بازی کرد، منتظر حریف ماند و با ضدحمله های فرق آسا و با ، سه چهار ضربه خودش را به دروازه حریف رساند و به گل رسید. این رئال توانست بهترین بارسای دوران ژاوی را با سه گل وینیسیوس، بنزما و والورده خنثی کند. سه گل فوق العاده که باعث شدند تا پدری و فاتی با ناکامی از زمین خارج شوند و حتی تصویر بهبود یاتفه بارسا نیز مانع از یک حقیقت تلخ نمی شود: اولین جام فصل بارسا از دست رفت، آن هم با هفده امتیازی برتری در لالیگا نسبت به حریف همیشگی در ریاض. حالا بارسا باید آماده بازی سخت کوپا در سن مامس در هفته آینده و بعد از آن دوئل بسیار سخت با ناپولی برای حس دردناک بازی در لیگ اروپا شود. لاپورتا می گوید که بارسا برگشته است اما با این اتفاقات فکر می کنم که خودشان را به کمترین چیزها راضی کرده اند…

وینی عالی
بازیکن برزیلی در ورزشگاه ملک فهد هر بار که صاحب توپ می شد، مورد تجلیل قرار می گرفت. وینی جادو، کاریزما و برتری دارد. کارهای متفاوتی انجام می دهد و تفاوت ایجاد می کند و عهد فوتبالی اش با بنزما باعث می شود تا بخشی از بزرگترین برگ های تاریخ را بنویسد. توپربایی بنزما از بوسکتس باعث شد تا توپ را به وینیسیوس پاس بدهد و بازیکن برزیلی ضربه آخر خیلی خوبی زد. شوت پای چپ فوق العاده به کنج دروازه ترشتگن. وینی در این فصل ۱۵ گل زده و حالا می تواند مدعی توپ طلای بعدی باشد . البته نباید شریکش کریم را فراموش کنیم. بنزما با شانه ای مصدوم با شایستگی کاپیتان به تیم کمک کرد تا به برد سه بر دو برسد. این بازیکن شایسته تحسین است. در رئال مادرید آنچلوتی خیلی از اتفاقاتت خوب به لطف تعهد و تعصب او بوده است. درود بر تو کریم.

ال پاخاریتو
والورده شاید در زندگی دیگرش شهروند عربستان بوده است. وقتی در این کشور بازی می کند، دست به طوفان می زند. کاری که در جده کرده بود را در ریاض تکرار کرد. گلش بی نظیر بود. از جاخالی عالی وینی استفاده کرد تا گل طلایی را بزند و تیم آنچلوتی حالا به دنبال اولین جام فصلش است. در ورزشگاه ملک فهد خیلی ها را دیدم که از برد رئال خوشحال شدند و تعدادشان از بارسایی ها بیشتر بود. رئا مادرید بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ بزرگی خود را بیشتر کرد. سیزده چمپیونزلیگ وزن بالایی دارد. اسم این پرستیژ و شخصیت است.

صدتایی
فراموش نکنید که بارسا در تاریخ ۱۲۳ ساله اش از هیچ تیمی جز رئال مادری دصد بار نباخته است. رئال در ریاض به این رکورد رسید. صد تایی خوشحال. ۱۰۰ به ۹۶ در دوئل های مستقیم. مهمترین بخش این است که رئال مادرید پنج ال کلاسیکوی متوالی را برده است و حتی یک تساوی هم به حریف نداده است.در سه تای اول مسی درون زمین بود. برتری قاطعانه رئال در ال کلاسیکوها. آخرین باری که مقابلشان باختیم را یادم نمی آید. نمی دانم این تغییر دوران است یا نه اما نیازی نیست که در رئال کسی بگوید که “برگشته ایم.” چون رئال هرگز نرفته بود که برگردد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از ال کلاسیکو: بردن در خون رئال مادرید است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ