ماجرای سرقت از خانه مدافع قرمزها/ وقتی همسر و فرزند ۳ ساله از ترس دزدها قایم شدند!

0

ماجرای سرقت از خانه مدافع قرمزها/ وقتی همسر و فرزند ۳ ساله از ترس دزدها قایم شدند!

ساتین –

همسر ویکتور لیندلوف و فرزندانش در خانه بودند که سارقین به خانه آن‌ها حمله کردند. همسر این مدافع، مایا لیندلوف خبر این حادثه ترسناک که در چهارشنبه شب اتفاق افتاد را در اینستاگرامش پست کرد.

سرقت و فرار

وقتی سارقین در شهر منچستر به خانه آن‌ها حمله کردند، مایا و دو فرزندش مجبور بودند در اتاقی پنهان شوند و در را روی خود قفل کنند. مدافع ۲۷ ساله منچستریونایتد در آن زمان مشغول بازی با برنتفورد بود و به تیم کمک کرد تا بازی را با پیروزی ۳-۱ تمام کنند. مایا که در کار تجارت است در اینستاگرامش نوشت: «هنگام بازی ویکتور در چهارشنبه شب به خانه‌مان در منچستر حمله شد. من با دو فرزندمان در خانه تنها بودیم و توانستیم قبل از ورود آن‌ها به منزل در اتاقی پنهان شویم و در را قفل کنیم.»

او گفت که در آن لحظه دلهره‌آور خیلی ترسیده بودند و با خانواده فعلاً در سوئد ساکن شده‌اند. مایا که با ویکتور در سال ۲۰۱۸ ازدواج کرده بود در ادامه نوشت: «حال ما خوب است اما واقعاً لحظه ترسناک و دلهره‌آوری برای من و بچه‌ها بود. ما فعلاً در سوئد هستیم و وقتمان را با خانواده‌های‌مان می‌گذرانیم.»

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

حمایت باشگاه

باشگاه منچستریونایتد از این خانواده حمایت می‌کند و تاکید کرده که لیندلوف برای بازی بعدی مقابل وستهام از ترکیب خارج خواهد بود. رالف رانگنیک سرمربی تیم هم گفت: «من در پرواز برگشت به لندن و همینطور امروز صبح با او مفصل صحبت کردم. ما برای ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با هم حرف زدیم و او برایم توضیح داد که چه اتفاقی دقیقاً افتاده، و چه حادثه آسیب‌زایی بوده، خصوصاً برای همسر و پسر ۳ ساله‌اش. او به من گفت که در حال حاضر لازم است در خانه بماند و دلش نمی‌خواهد همسر و بچه‌ها را تنها بگذارد. من کاملاً او را درک میکنم و خودم هم پدر دو فرزند هستم. ما توافق کردیم که او در بازی بعدی حضور نداشته باشد.»

در بیانیه باشگاه آمده است: «می‌توانیم تأیید کنیم که در جریان بازی ویکتور با تیم برنتفورد به خانه‌اش حمله شده است. خانواده او که در آن زمان در خانه بودند آسیبی ندیدند اما به وضوح شوکه شدند. این تجربه ناراحت‌کننده‌ای برای آن‌ها بود و همینطور برای ویکتور که بعد از بازی از جریان باخبر شد، و باشگاه به تمامی از آنها حمایت می‌کند. از همه می‌خواهیم اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند با پلیس تماس بگیرند.»

همچنین انتظار می‌رود که در بازی مقابل وستهام، جیدن سانچو هم در بازی حضور نداشته باشد. او بازی با برنتفورد را از دست داد تا در مراسم خاکسپاری یکی از اعضای خانواده‌اش شرکت کند. رانگنیک می‌گوید: «او روز چهارشنبه در مراسم خاکسپاری شرکت کرد و این اتفاق هنوز هم تأثیر شدیدی روی او دارد. مطمئن نیستم که برای بازی فردا آماده باشد. عضو مهمی از خانواده‌اش را از دست داده، کسی که یک عمر به او نزدیک بود. من باید منتظر باشم و قبل از تمرین و بعد از تمرین با او صحبت کنم و بعد تصمیم بگیرم.»

اخبار منچستر یونایتد

سرقت‌های دیگر

خانه آنخل دی‌ماریا ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم مارس گذشته در گذشته مورد حمله خشونت‌آمیز سارقین قرار گرفته بود در حالیکه خودش در پارک دوپرینس با نانت بازی می‌کرد. پس از اینکه خبر به گوشش رسید توسط سرمربی مائوریسیو پوچتینو از زمین خارج شد. همسر و دو فرزند دی‌ماریا در خانه بودند و پلیس بلافاصله به محل حادثه وارد شد.

در ماه دسامبر ستاره منچسترسیتی ژوآئو کانسلو ۲۷ ساله تصویری از چهره کتک‌خورده خود به اشتراک گذاشت که مربوط به حمله ۴ سارق به خانه آن‌ها بود. کانسلو سعی داشت با آنها مقابله کند و مقاومت به خرج بدهد اما سارقین او را تهدید کردند که اگر جواهرات را به او ندهند بلایی سر نامزدش دانیلا ماچادو و دخترش آلیشیا می‌آورند. این مدافع پرتغالی در توضیح این تصویر دلخراش نوشت: «متأسفانه امروز مورد حمله ۴ سارق قرار گرفتم که به من و خانواده‌ام صدمه زدند. وقتی مقاومت نشان می‌دهی چنین بلایی بر سرت می‌آید. آن‌ها با تمام جواهرات من فرار کردند. من نمی‌دانم چطور می‌شود آدم‌ها اینچنین دیوانه بشوند.»

و اوایل این ماه پلیس یکی از خدمتکاران خانه مدافع سابق منچستریونایتد مارکوس روخو را پس از حمله به خانه‌اش در آرژانتین دستگیر کرد. این زن ۴۴ ساله پس از سرقت ساعت، جواهرات، پول نقد و سایر اشیاء گران‌قیمت دستگیر شد. روخو که اکنون در بوکاجونیورز بازی می‌کند هنگامی که در ساعات اولیه سه‌شنبه صبح پس از تماشای بازی تیمش با تیم شیلیایی کولوکولو به خانه برگشت متوجه ماجرا شد.
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ