خرید بلیط بازی ایران و عراق ۷ بهمن ۱۴۰۰

0

خرید بلیط بازی ایران و عراق ۷ بهمن ۱۴۰۰

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، هواداران می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بلیت خود را تهیه کنند. بلیت فروشی صرفا به صورت آنلاین انجام می‌شود و امکان تهیه بلیت به صورت حضوری وجود ندارد. هواداران باید کارت ملی خود را در زمان مراجعه به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

در حالیکه علاقه مندان به تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران برای خریداری بلیت بازی مقابل عراق امروز لحظه شماری می‌کردند، در نهایت از دقایقی قبل این امر میسر شد.

سایت footballeticket.ir که از صبح امروز پس از مشخص شدن برگزاری بازی با حضور تماشاگران به مخاطبانش پیام «در حال به روزرسانی» را نشان می‌داد، در نهایت در دسترس قرار گرفت تا علاقه مندان به تیم ملی برای خریداری بلیت اقدام کنند.

در لحظه ورود به سایت اعلام شده که رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است، برای ورود به ورزشگاه باید حتما کارت ملی همراه داشته باشند و با ماسک وارد ورزشگاه شوند.

فروش بلیت بازی فوتبال سایت ایران من بلیت بازی سامانه بلیت فروشی بلیت بازی فوتبال

در قسمت توضیحات پروتکل‌های بهداشتی تایید شده که باید حتما خریداران بلیت دو دز واکسن تزریق کرده باشند و از دریافت دز دوم حداقل دو هفته زمان گذشته باشد. همچنین توصیه شده که برای ورود به ورزشگاه از درب شرقی مراجعه کنند و از درب غربی اجازه حضور تماشاگران داده نمی‌شود. ضمن اینکه گفته شده برای ورود به ورزشگاه باید چاپ کاغذی بلیت را هم همراه داشته باشند.

فروش بلیت بازی فوتبال سایت ایران من بلیت بازی سامانه بلیت فروشی بلیت بازی فوتبال

نشانی : تهران خیابان ولیعصر بالاتر از سه راه دکتر بهشتی کوچه نادر شماره ۱۱ شرکت مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین

شماره تماس :۸۸۱۰۱۲۲۰ (۰۲۱)

داخلی ۲ (پشتیبانی فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ