سایت خرید بلیت بازی ایران و لبنان

0

سایت خرید بلیت بازی ایران و لبنان بلیط بازی ایران لبنان

سید علی اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگو با مهر گفت: با توجه به اینکه صبح امروز ستاد ملی کرونا در تهران برگزار شده است و وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور حضور داشتند تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

وی افزود: طبق گفته ستاد ملی کرونا قرار است با ظرفیت یک سوم ورزشگاه حدود ۷ هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: طبق جلسه‌ای که امروز با شورای تأمین داشتیم نظر بر این بود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود اما ستاد ملی کرونا با دلایلی که داشته است حضور ۷ هزار نفری را در ورزشگاه امام رضا (ع) را ابلاغ کرد.

جواهری در ادامه با بیان اینکه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است، گفت: در پایان دیدار دو تیم ایران و لبنان، قرار است جشنی برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برگزار شود.

وی گفت: شرایط برای حضور زنان محیا نشده و احتمال ندارد زنان حضور داشته باشند و برای نحوه بلیط فروشی و دیگر جزئیات فردا جلسه داریم.

فروش بلیت بازی فوتبال سایت ایران من بلیت بازی سامانه فروش بلیط مسابقات فوتبال سامانه بلیت فروشی بلیت بازی فوتبال ایران و لبنان

جزئیات خرید بلیط الکترونیکی دیدار ایران – لبنان در سایت footballeticket.ir

سرانجام و پس از مساعدت های صورت گرفته، قرار است که  دیدار ایران- لبنان از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی  قطر با حضور ۷ هزارنفری تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

خرید بلیط از طریق سایت footballeticket.ir صورت می گیرد.

سامانه فروش بلیت (footballeticket.ir)طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند.

اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال: به هیچ عنوان فروش بلیط دستی نداریم

بلیط‌فروشی از فردا از طریق سامانه https://footballeticket.ir انجام خواهد شد.

یک سوم ظرفیت استادیوم امام رضا(ع) بلیط‌فروشی انجام و از ساعت ۱۶ درهای ورزشگاه باز می‌شود.

سایت خرید بلیت بازی ایران و عراق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ