شرط جالب پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد

0

شرط جالب پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد

ساتین –

پل پوگبا  هافبک فرانسوی منچستریونایتد به شدت تحت تاثیر شیوه مربیگری رالف رانگنیک قرار گرفته و حاضر است به خاطر او قراردادش را با یونایتد تمدید کند.

روزنامه سان در این مورد نوشته پوگبا حاضر است در فصل بعد هم در منچستر یونایتد بازی کند، به شرط آن که رانگنیک مربی این تیم بماند. ظاهرا این بازیکن فرانسوی به‌حدی از مربی‌گری رانگنیک به وجد آمده که قصد دارد تصمیم قبلی اش در مورد جدایی از یونایتد را کاملا عوض کند و در صورتی که این مربی آلمانی در یونایتد ماندنی شود، او هم در اولدترافورد بماند.

این در حالی است که پوگبا هنوز نتوانسته به دلیل مصدومیت برای رالف رانگنیک به میدان برود و  از زمان حضور این مربی، دور  از میدان بوده است. با این وجود او از دیدگاه‌های مربی تیم برای آینده و نقشی که برای پوگبا در نظر گرفته است باعث شده ستاره فرانسوی مشتاق به کار کردن با او شود.

ژوزه مورینیو و اوله گنار سولشائر، مربیان قبلی منچستریونایتد هیچکدام نتوانستند بهترین بازی را از پوگبا بگیرند اما شاید رانگنیک راه حل این مشکل را پیدا کرده باشد. مشکل اما این است که رانگنیک به عنوان مربی موقت در منچستریونایتد فعالیت می‌کند و بعید است مسئولان باشگاه قرارداد دائمی با او به امضا برسانند چرا که در حال مذاکره با مربیان دیگری هستند که مهمترین آنها مائوریسیو پوچتینو است.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ