مادر شهاب در برف بی صدامی بارد +عکس

0

مادر شهاب در برف بی صدامی بارد کیست

آناهیتا اقبال نژاد بازیگر سریال برف بی صدا می بارد است. این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. با بیوگرافی آناهیتا اقبال نژاد همراه ما باشید.

همسر آناهیتا اقبال نژاد سریال برف بی صدا می بارد بیوگرافی آناهیتا اقبال نژاد بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی و زندگینامه آناهیتا اقبال نژاد

آناهیتا اقبال نژاد بازیگر نقش مادر شهاب متولد سال ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر با سابقه تئاتر، مدرس، کارگردان تئاتر و طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه تئاتر “صحنه” است. او در سال ۱۳۷۴ مدرک لیسانس خود را در رشته “نمایش” از دانشگاه تهران دریافت کرده و در سال ۱۳۷۹ در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شده.

همسر آناهیتا اقبال نژاد سریال برف بی صدا می بارد بیوگرافی آناهیتا اقبال نژاد بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

خانم اقبال نژاد یکی از بازیگران و هنرمندان تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است که بیشتر در زمینه طراحی صحنه و لباس و بازیگری در تئاتر فعالیت داشته است و کمتر در عرصه بازیگری دیده می شود.

او با بازی در سریال برف بی صدا می بارد به مخاطبان معرفی شد.

آناهیتا اقبال نژاد فعالیت بازیگری خود را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون نمایش خاکستان به کارگردانی سعید ذهنی، نمایش خشم شدید فیلیپ هوتس به کارگردانی اردشیر صالح‌پور، نمایش بازگشت از خانه به کارگردانی محمدرضا مدبر؛ نمایش کشته به درگاه به کارگردانی مرضیه طلایی، و …. ایفای نقش کرده است.

 

ایشان همچنین در زمینه طراحی صحنه و لباس و کارگردانی تئاتر نیز مشغول است که از جمله میتوان به طراحی لباس در نمایش پالتو و طراحی لباس در نمایش پرگار مهر و کارگردانی و طراحی صحنه در نمایش اهل اقاقیا ، طراحی لباس در نمایش طوفان روح و …. اشاره کرد.

خانم اقبال نژاد سرپرست گروه تئاتر صحنه با اعضای امین سلیمان‌پور، محمد محمود سلطانی، محمدرضا عرفانی از سال ۱۳۶۹ تا کنون می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ