هزینه ثبت نام کنکور در کافی نت ها

0

قیمت و هزینه ثبت نام کنکور در کافی نت چقدر است

پس از اینکه زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ فرا رسید، شما باید ابتدا نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون سراسری ۱۴۰۱ اقدام کنید.تعرفه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ سازمان سنجش دارای تغییراتی می باشد .

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۷۵/۰۰۰ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

و در صورتی که علاقه مند هستید اخبار مراحل مختلف برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را به صورت پیامک از طرف سازمان سنجش دریافت نمایید، ۱۲۰۰ تومان باید بیشتر پرداخت کنید.

 

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد نیاز به هزینه ای ندارد ،زیرا چند سالی است که کنکور سراسری با دانشگاه آزاد ترکیب شده و شما با شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانید در صورت تمایل در دانشگاه آزاد نیز اقدام به انتخاب رشته کنید که البته انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیازمند هزینه بوده و شما در زمان انتخاب رشته که در مرداد ماه ۱۴۰۱ می باشد اقدام به پرداخت هزینه آن می کنید.

 

اگر بخواهیم علاوه بر گزینش در دانشگاه های سراسری و دولتی برای کنکور ۱۴۰۱ ، در دانشگاه های غیر روزانه نیز گزینش شویم ، چه کنیم؟

کسانی که علاقه دارند، در زمان انتخاب رشته (پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۱ در مرداد ماه )، از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیردولتی (غیر انتفاعی) هم رشته هایی را انتخاب نمایند، لازم است در سیستم خرید کارت اعتباری، مبلغ ۱۳/۷۰۰ هزار تومان را برای اعلام علاقه مندی به دانشگاه پیام نور واریز کنند،برای غیر انتفاعی هم به زودی مشخص می شود.

نکته : البته این مورد در زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ نیز قابل پرداخت است،پس جای نگرانی ندارد، حتی اگر الان خریداری نکنید و پیشنهاد ما هم این است که در زمان انتخاب رشته مرداد ماه در صورت تمایل خریداری کنید.

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه فرهنگیان

در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌ فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران، به اطلاع می‌رساند که در صورت اخذ مجوزهای قانونی توسط وزارت آموزش و پرورش از مراجع ذیصلاح برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فوق، موضوع در مرحله انتخاب رشته‌های تحصیلی (حدود دهه دوم مرداد ماه سال ۱۴۰۱) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

هزینه ثبت نام شرکت در دو گروه کنکور جداگانه ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه ثبت نام برای هر کنکور برابر با با ۷۵/۰۰۰ هزار تومان است و شما اگر علاقه دارید علاوه بر رشته ی خودتان در رشته دیگری نیز کنکور دهید(مشاهده شرایط شرکت در کنکور ۱۴۰۱) ، مبلغ جداگانه دریافت می شود (پس از پرداخت مبلغ برای هر گروه، شماره سریال جداگانه دریافت می کنید).

به طور مثال شما می خواهید در کنکور ریاضی و زبان های خارجی شرکت کنید ،پس باید دو کارت اعتباری خریداری نمایید.

هزینه ثبت نام دانشگاه در کافی نت

هزینه از ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان می باشد

هزینه ثبت نام کنکور نرخ کافی نت ثبت نام کنکور تعرفه کافی نت ها اخبار کنکور 1402

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ