بحران رونالدو ادامه دارد/ کریستیانو واقعاً ۳۷ ساله شد!

0

بحران رونالدو ادامه دارد/ کریستیانو واقعاً ۳۷ ساله شد!

ساتین –

آمار افت فرم کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون نگران‌کننده است و برای اولین بار رونالدو شبیه به ۳۷ ساله‌ها (همسن‌های خودش) دیده می‌شود.

کریستیانو رونالدو در ۶ بازی برای منچستریونایتد موفق به گلزنی نشد و این فقط شکل و شمایل او نیست که ترس به جان حریف می‌اندازد. تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون باعث شد که رونالدو باز هم در گلزنی ناکام بماند. در طول ۹۰ دقیقه بازی، رونالدو تنها توانست ۱۴ پاس به‌دست بیاورد. او تلاش می‌کرد با سرعت تیم منچستریونایتد هماهنگ باشد.

رونالدو به نزدیکانش گفته که برای اولین بار سنش را احساس می‌کند و این موضوع می‌تواند باعث عدم مشارکتش در بازی باشد. فقط ۳۳ باز تماس با توپ در طول ۹۰ دقیقه نشان می‌دهد که گرفتن توپ برای او چقدر سخت شده است.

این بازیکن ۳۷ ساله معمولاً دوست دارد مدافعان را درگیر کند اما دو دریبل نه چندان خوب او در مقابل قدیس‌ها نشان می‌دهد که انگار اعتمادبه‌نفس کافی برای شکست دادن بازیکن مقابلش را ندارد. اینکه رونالدو سه بار توپ را از دست داد هم نشان می‌دهد که حفظ توپ برای او سخت شده است؛ و این مورد دیگری بود که رونالدو در آن خیلی خوب عمل می‌کرد. ۷ تماس توپ او درون دروازه ساوتهمپتون بود اما با این حال تنها دو بار توانست شوت بزند. یکی از آن‌ها با مداخله رومین پرو دور شد و دیگری ضربه‌ای با پای چپ بود که مستقیم به دروازه فریزر فورستر شلیک شد.

رونالدو در تابستان پس از بازگشتی احساسی به منچستریونایند قراردادی ۲ ساله امضا کرد. اما احتمالش زیاد است که او دوران حضور دوباره‌اش در این باشگاه را کوتاه کند و تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ