زمان بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن ۲۰۲۲

0

بازی رئال و پاریس کی است ۲۰۲۲

سه‌شنبه شب رئال مادرید و پی‌اس‌جی از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. در این بازی طبعا شانس پاریسی‌ها بیشتر است و رئال به یک تساوی هم قانع خواهد بود به خصوص این‌که احتمالا کریم بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در پی‌اس‌جی نیز نیمار می‌تواند غایب مهم لقب بگیرد.

بازی برگشت ۳ هفته بعد در برنابئو خواهد بود.

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

رئال مادرید – پاری سن ژرمن ۲۳:۳۰

لیگ قهرمانان اروپا ساعت بازی رئال مادرید امشب پاری سن ژرمن کی بازی دارد بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا بازی پاری سن ژرمن (پی اس جی) بازی بعدی رئال مادرید

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ مرحله یک هشتم نهایی

پاری سن ژرمن – رئال مادرید   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ساعت ۲۳:۳۰

خوره والدانو بازیکن و مربی سابق رئال مادرید در مورد این بازی به اوندا سرو گفت:« هر دو تیم بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارند. بازی بین دو تیم بزرگ با دو مربی ارزنده برگزار خواهد شد و در هر دو تیم فشار برای پیروزی و صعود به دور بعد وجود دارد. هیچ‌کدام حق اشتباه ندارند و این واقعیت فوتبال است. از نظر من رئال یک برتری غیرفنی بر پی‌اس‌جی دارد. رئال تیمی ریشه‌دار‌تر از پی‌اس‌جی است و موفقیت در لیگ قهرمانان را در ذات خود دارد. توقعات از رئال بسیار بالاست و به این سبک بازی‌ها عادت دارند.

 

 

این تفاوت را در دو شهر مادرید و پاریس هم می‌بینید. مادرید با فوتبال زندگی می‌کند و این‌جا همه‌چیز بر محور فوتبال است ولی در پاریس فوتبال هرگز مساله شماره یک مردم نیست. بازیکنان پی‌اس‌جی هم این را خوب می‌دانند و در واقع، فضای شهر پاریس یک فضای فوتبالی نیست.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ