آغاز فروش فوری ایران خودرو

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین– به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگی‌های محترم میرساند شرکت ایران خودرو در نظر دارد شرایط فروش فوق العاده خانواده هایما (هایما اس ۵، هایما اس۷) با موعد تحویل سه ماهه و از طریق قرعه کشی را به شرح جدول ذیل ارائه نماید.

این بخشنامه از امروز سه‌شنبه ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن‌ماه فعال شده است.
ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: نتیجه حذف قرعه‌کشی شرکت‌های خودروسازی تا زمانی که اجرایی نشود مشخص نیست.

او افزود: اگر کالایی تک نرخی شود باید به مناسب قیمت آن در بازار موجود باشد و مصرف‌کننده بتواند کالا را خریداری کند. اگر این طرح اجرا شود و همچنان توزیع خودرو ناقص باشد، تغیری در وضعیت بازار ایجاد نمی‌شود.

این کارشناس خودرو در ادامه توضیح داد: در چند سال اخیر شاهد اجرای طرح قیمت‌گذاری دستوری بودیم که موفق نبود. پس اگر قرار است قیمت توسط بازار و بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین شود باید آن کالا در بازار موجود باشد که قیمت خودرو ثابت بماند.


بیشتر بخوانید: حذف قرعه‌کشی چه تاثیری بر قیمت‌خودرو دارد؟


حیدری گفت: اگر تعداد خودرو در بازار کم باشد، مجدد شاهد شکل‌گیری رانت خواهیم بود.

بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو نیز در گفتگو به تجارت‌نیوز گفت: قیمت‌ها کاهشی نمی‌شود. به دلیل اینکه هیچ زمینه‌ای برای کاهش قیمت خودرو در بازار وجود ندارد.

او افزود: کاهش قیمت در زمانی رخ می‌دهد که عاملی بیرونی مانند به نتیجه رسیدن مذاکرات وین پدید آید. این اتفاق شوک جدیدی به بازار وارد می‌کند و باعث تغییر قیمت می‌شود.

اخبار خودرو

منبع: تجارت نیوز

آغاز فروش فوری ایران خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ