بازیگر نقش سیاوش در سریال جیران

0

بازیگر نقش سیاوش در سریال جیران کیست

سریال جیران یکی از سریالهای جذاب بوده که آقای فتحی کارگردانی آن را بر عهده دارد کارگردانی که قبلا هم سریال شهرزاد را ساخته بوده و میتوان گفت از اکثر بازیگران سریال شهرزاد برای بازی در این سریال استفاده کرده است.

یکی از این بازیگران ، امیرحسین فتحی بوده که در سریال شهرزاد هم نقش رو به روی پریناز ایزدیار را بر عهده داشت .

همسر امیرحسین فتحی فرزندان حسن فتحی سریال جیران بیوگرافی حسن فتحی بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگران سریال جیران

بیوگرافی امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۲ از هنرپیشه های سینما و تلویزیون میباشد. او در رشته ادبیات انگلیسی و سینما، تحصیل کرده است بازیگری را به صورت حرفه ای در موسسه ی سینمایی آموخته است.

 

او  پسر حسن فتحی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون می باشد و مادرش اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر است. و تنها یک برادر بزرگتر از خود به نام محمدرضا دارد.

شروع بازیگری او با حضور در فیلم سینمایی کیفر و بعد از آن با فیلم پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان اتفاق افتاد که پس از ۷ سال در سال ۹۶ اکران گردید.

نقش آفرینی امیر حسین در سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد به کارگردانی پدرش، باعث شد تا به عنوان بازیگر جوانی تازه کار به خوبی شناخته شود و مورد توجه قرار بگیرد، این پروژه دومین همکاری امیرحسین با پدرش بعد از فیلم کیفر بود. فتحی تاکنون در آثار دیگری همچون فیلم های سینمایی کشتارگاه، مزار شریف، آخرین بار کی سحر رو دیدی و سریال های شاهگوش، شهرزاد ۱، شهرزاد ۲ و جیران حضور داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ